کد خبر: 924669
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
مدیر آب و خاک و امور مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
مدیر آب و خاک و امور مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بیش از ۱۱ هزار هکتار از اراضی اردبیل به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کریم فکور در جلسه بررسی آخرین وضعیت کشاورزی در اردبیل اظهار داشت:  بیش از 11 هزار هکتار از اراضی اردبیل به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز می‌شود که در این زمینه 13 طرح در ارتباط با سامانه‌های نوین آبیاری به مساحت بیش از 14 هزار هکتار تمام شده است.

وی با اشاره به این که 13 طرح دیگر در مساحتی به 11 هزار هکتار انجام می‌شود بیان کرد: این زمینه 807 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی این طرح‌ها به سرعت بهره‌برداری می‌رسد و تلاش بر تسریع در اجرای پروژه‌ها است که امیدواریم این مسئله مورد توجه واقع شود.

مدیر آب و خاک و امور مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: دو هزار هکتار از اراضی مستعد اجرای این طرح در مراحل مطالعاتی قرار دارد که در این زمینه 46 میلیارد تومان برای اجرای عملیات این طرح‌ها اختصاص یافته و این طرح به زودی آغاز می‌شود.

فکور تصریح کرد: 7 فقره طرح کشاورزی در حال مطالعه است و در این راستا اجرای طرح‌های گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی با جدیت در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان با ما نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم در امر توسعه کشاورزی استان مشکلات موجود را برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر