کد خبر: 924499
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
رئیس بسیج سازندگی خراسان‌رضوی از توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم خراسان رضوی در آستانه سال جدید تحصیلی خبر داد.
سرهنگ محمد روحانی با اشاره به آغاز رزمایش عاشورائیان گفت: رزمایش اقتدار عاشورائیان در سراسر کشور آغاز شده و این رزمایش از ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار می‌شود و هدف اصلی این رزمایش، خدمت‌رسانی در قالب گروه‌های جهادی است و سهمیه استان خراسان‌رضوی ۳۵۰ گروه جهادی است.
رئیس بسیج سازندگی خراسان‌رضوی افزود: با توجه به مشکلات پیش‌آمده هدف اصلی ما خدمت به مناطق محروم است و حاشیه شهر‌ها در این زمینه مورد توجه هستند. حجم زیادی از اردو‌ها از ابتدای سال صورت گرفته و در این ۲۰ روز تشدید می‌شود و روز گذشته نخستین گروه‌ها اعزام شدند. وی ادامه داد: در بحث لوازم التحریر بسته ۱۲ هزارتایی برای حاشیه شهر مشهد و یک بسته ۱۳ هزارتایی برای مناطق محروم خراسان رضوی را در حال تدارک هستیم و امیدواریم در آستانه سال تحصیلی به دست نیازمندان برسد.
این بسته‌ها شامل دفتر و مدادرنگی و گونیا و نقاله و کیف مدرسه و جامدادی است. رئیس بسیج سازندگی خراسان‌رضوی گفت: گروه‌های پزشکی ما نیز فعال هستند و در طول این ۲۰ روز فعال هستند و در جمعه گذشته ۴۰۰ ویزیت رایگان در منطقه میامی مشهد صورت گرفت. روحانی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما خدمت رسانی مانند دوران جنگ تحمیلی است اظهار داشت: در حاشیه شهر مشهد گروه‌های مختلف ما غربالگری را صورت داده‌اند و تعداد محرومان و نیازمندان مشخص هستند و در این مرحله روی درمان تخصصی تمرکز کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه بیماران زیادی در قالب فعالیت گروه‌های جهادی مورد درمان قرار گرفته‌اند تصریح کرد: تلاش داریم نیازمندان را با کمک مردم محلات شناسایی کنیم. سال گذشته ۳۸ هزار ویزیت رایگان داشتیم و امسال قطعاً بیشتر است. سال گذشته ۶۰۰ خانه محروم را بازسازی و مرمت کردیم و ۲۱۶ مدرسه مرمت و بازسازی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار