کد خبر: 924470
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون یک هزار زوج نابارور در اردبیل تحت درمان قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی در بازدید از جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون یک هزار زوج نابارور در اردبیل تحت درمان قرار گرفته‌اند و از ابتدای امسال 460 زوج تاکنون در این مرکز صاحب فرزند شده‌اند که این مسئله توانسته در صاحب فرزند شدن ناباروران نقش حائز اهمیتی ایفا کند.

وی با اشاره به این که گردشگری سلامت دستاورد فعالیت این مرکز است بیان کرد: تلاش ما توسعه توریسم سلامت است و تمام تلاش و اهتمام جهاد دانشگاه استان توریسم گردشگری سلامت است تا بتوانیم از این طریق با تدوین برنامه‌های بلندمدت حوزه گردشگری استان را نیز با تحول عظیمی روبه‌رو کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های پژوهشی و مهارتی در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته و بسترهای لازم برای اشتغال و کارآفرینی در استان فراهم شده و تلاش بر این است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود استان بتوانیم زمینه اشتغال پایدار در استان را هر چه سریع‌تر عملا تحقق بخشیم.

اوچی اردبیلی بیان کرد: این مجموعه از طرح‌های دانش بنیان با محوریت توسعه اقتصادی استان حمایت همه‌جانبه‌ای دارد که بی‌شک اجرای این طرح‌ها می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر در راستای توسعه اشتغال استان و رفع بیکاری گام اساسی بردارد و ما را در تحقق اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهنمون شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح اشتغال فراگیر روستائی و توانمندسازی نیروهای انسانی نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی و مهم است که تلاش ما ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود با ظرفیت‌های موجود اقتصاد استان را به جایگاه بایسته و شایسته برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر