کد خبر: 924467
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل:
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:امسال طرح کرامت برای آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی به دانش‌‌آموزان اجرا می شود که در سال تحصیلی گذشته ۹۸ درصد کلاس‌های درسی در این طرح پوشش داده شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، کمال عالی‌زاده در جلسه تشریح اقدامات معاونت آموزش ابتدایی در مدارس اردبیل اظهار داشت: شناسایی و تعیین تکلیف دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل از مهمترین برنامه‌ها بوده که در این راستا با پیگیری‌های لازم و اساسی توانسته‌ایم زمینه بازگشت به تحصیل 450 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را فراهم آوریم.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی سه هزار و 500 نفر از فرهنگیان در سطح استان خبر داد و افزود: ما در سال گذشته شاهد پوشش صد درصدی طرح‌های ارتقای آموزش قرآن ویژه همکاران و دانش‌آموزان شدیم و در این زمینه عملکردی مناسب و قابل قبول داشتیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تحصیل بیش از هفت هزار دانش‌آموز عشایر در مقطع ابتدایی در سطح استان بیان کرد: در زمینه شناسایی و ارائه آموزش‌های کاربردی به نوآموزان در سال گذشته اقدامات قابل توجهی انجام شده به طوری که پوشش تحصیلی دوره پیش دبستانی 14 درصد افزایش یافته است.

عالی‌زاده از اجرای طرح کرامت برای آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی به دانش‌‌آموزان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی گذشته 98 درصد کلاس‌های درسی در این طرح پوشش داده شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل 84 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اجرای جشنواره جابر بن حیان با حضور بیش از 56 هزار نفر از دانش‌‌آموزان در سطح استان اردبیل تصریح کرد: با هدف افزایش علاقه و انگیزه دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی نیز طرح درس‌پژوهشی با حضور و مشارکت بیش از 37 درصد از معلمان اجرا شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تجهیز زیرساخت‌های کلاس‌های پایه ششم ابتدایی از مهمترین برنامه‌ها بوده که تا پایان سال تحصیلی گذشته 82 درصد از کلاس‌های آموزشی این پایه به فن‌آوری‌های مورد نیاز تجهیز شده و در زمینه تجهیز سایر کلاس‌ها نیز امسال اقدام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر