کد خبر: 924423
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه استان اصفهان:
مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: همزمان با آغاز هفته تعاون 67 طرح تعاونی در استان اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،علیرضا تیغ ساز با اعلام این خبر گفت: از دهم تا شانزدهم شهریور ماه سال جاری به عنوان هفته تعاون نام گذاری شده است که استان اصفهان هرساله به همین مناسبت برنامه های متنوع و متعددی را پیش بینی می کند.

    مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 67 طرح تعاونی با سرمایه گذاری بالغ بر 277میلیارد تومان همزمان با هفته تعاون در استان اصفهان افتتاح می شود.

    وی همچنین گفت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان اصفهان در تعداد طرح های افتتاحی در هفته تعاون سال جاری رتبه اول کشور را کسب نموده است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه 8 هزار و 873 نفر فرصت شغلی با افتتاح این طرح ها ایجاد خواهد شد افزود: این طرح ها با مشارکت 12 هزار و 855 نفر و با سرمایه گذاری مستقیم 241 میلیارد تومانی اعضابه بهره برداری رسیده است.

    مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین گفت: در راستای تامین نیاز سرمایه اولیه این شرکت های تعاونی جمعاً 36 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند که در مجموع 87 درصد سرمایه گذاری توسط اعضا و 23 درصد دیگر از طریق تسهیلات بانکی تأمین شده است .

    تیغ ساز در خصوص گرایش طرح های قابل بهره برداری گفت: از مجموع طرح های افتتاحیه 18 طرح در بخش مسکن و عمران ، ۱۶طرح در بخش خدمات ، 11طرح در بخش صنعت 11 طرح تعاونی در بخش کشاورزی و 11 طرح در سایر بخش ها فعالیت می نمایند.

    وی همچنین اعلام کرد: با افتتاح طرح های تعاونی مسکن کارمندی و کارگری و عمرانی در مجموع یک هزار و 157 واحد مسکونی به اعضا واگذار خواهد شد.

    شایان ذکر است افتتاح متمرکز 67 طرح تعاونی در صبح روز دوشنبه12 شهریور ماه و سومین روز از هفته گرامیداشت تعاون و همزمان با سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان اصفهان در محل تعاونی همسفر گشت اسپادانا شهرستان خمینی شهر با حضور مسئولین کشوری و استانی و تعاونگران

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر