کد خبر: 924290
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران از کاهش نسبی دمای هوا در پایتخت طی امروز (۱۰ شهریور ماه) خبر داد.

جوان آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران از کاهش نسبی دمای هوا در پایتخت طی امروز (۱۰ شهریور ماه) خبر داد.

حسین شهبازی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به‌تدریج طی امروز (۱۰ شهریور) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود، اظهار کرد: در برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی - جنوبی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا وزش باد در برخی ساعات امروز (۱۰ شهریور) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۱۱ شهریور) برای برخی ساعات وزش باد با جهت غالب جنوبی - جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس احتمال دارد تا فردا بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.

به گفته شهبازی همچنین تا روز آینده دما هوای پایتخت به‌طور نسبی کاهش خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۶۸ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۷۳ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار