کد خبر: 924240
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
فرماندار سمنان خبر داد
فرماندار شهرستان سمنان از اجرای طرح تحول اجتماعی در هفت محله این شهرستان با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده خبر داد.

سیدعباس دانایی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی شهرستان سمنان با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان به همراه مدیران دستگاه‌های متولی استان و شهرستان سمنان، از اجرای طرح تحول اجتماعی در هفت محله شهرستان سمنان با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با مشارکت 16 دستگاه اجرایی و با محوریت روحانیت خبر داد.

وی گفت: اجرای این طرح در 10 استان کشور بر اساس تفاهم‌نامه وزارت کشور و سازمان تبلیغات اسلامی با عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته است.

دانایی هدف از برگزاری جلسه را ترسیم وضع محله، هم‌افزایی و مشارکت دستگاهی، معرفی مجریان طرح تحول اجتماعی در هفت محله شهرستان سمنان عنوان کرد.

فرماندار سمنان با اشاره به مدت پنج ساله اجرای این طرح بیان داشت: این طرح برای سال اول در مرکز استان اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان و مشارکت عموم مردم در راستای اجرای این طرح‌ها افزود: روحانیان اقشار تأثیرگذاری هستند و باید از ظرفیت آنان برای تحقق اهداف مهم فرهنگی و اجتماعی و مذهبی استفاده کرد.

دانایی فراهم آوردن بستر حضور و مشارکت مردمی در مناطق هدف را از اولویت مجریان طرح تحول اجتماعی با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

مجریان طرح تحول اجتماعی در هفت محله شهرستان سمنان با ارائه گزارشی، نیازها و کمبودهای محله‌های هدف را با مدیران در میان گذاشتند و مقرر شد تا دستگاه‌های متولی نسبت به پیگیری و رفع موانع اقدام کنند.

محله‌های کدیور، کوشمغان، زاوقان، عمرانکو، جهادیه، چهل دستگاه از مناطق هدف برای اجرا طرح انتخاب شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها