کد خبر: 924054
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در مشهد:
کوچکترین خطای ارتش آمریکا و ارتش‌های بیگانه برای آنها گران خواهد بود/ امنیت خوبی در تنگه‌ی هرمز و خلیج فارس برقرار استرئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: ارتش آمریکا و ارتش‌های بیگانه می‌دانند اگر کوچکترین خطایی در این منطقه انجام دهند بهای بسیار گرانی برای آن‌ها دارد.

جوان آنلاین: سرلشگر باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح امروز در همایش فرماندهان، مسئولان و مدیران نیروی دریایی سپاه در مشهد با اشاره به برقراری امنیت در مرز‌ها به ویژه مرز‌های آبی کشور گفت: امروز بازدارندگی دفاعی کشورمان به لطف خدا و برکت خون شهدا و به تلاش رزمندگان نیروی دریایی سپاه و دیگر نیرو‌ها مسلح امنیت خوبی در تنگه‌ هرمز و خلیج فارس برقرار است.

وی با اشاره به این که ارتش آمریکا و ارتش‌های بیگانه بعضا نیت‌هایی در سر دارند افزود:آن‌ها از اقتدار نیروی دریایی سپاه آگاهند و می‌دانند که ملت ایران و نیرو‌های مسلح به عنوان مدافعان مرز‌ها لحظه‌ای نه غفلت و نه کوتاهی می‌کنند و درماه‌های گذشته به خوبی این را رعایت کرده اند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح ادامه داد: ارتش آمریکا و ارتش‌های بیگانه می‌دانند اگر کوچکترین خطایی در این منطقه انجام دهند به بهای بسیار گرانی برای آن‌ها تمام خواهد شد و تلفات و خسارات بسیار زیادی متحمل خواهند شد و دستشان به هیچ هدفی نخواهد رسید.

سرلشگر باقری با بیان این که بر اساس حقوق بین الملل دریا از آب‌های داخلی، سرزمینی، انحصاری اقتصادی و فلات قاره خود به خوبی حفاظت می‌کنیم افزود: با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، وجود تجهیزات و نیروی انسانی کامل امنیت بسیار خوبی در خلیج فارس، تنگه‌ی هرمز و دریای عمان برقرار و این امنیت پایدار از طریق کشورمان ضمانت شده است.

وی گفت: ناو‌ها و ناوگان‌های نیروی دریایی آمریکا یا برخی دیگر بیگانگان که گاهی بر خلاف حقوق بین الملل در خلیج فارس حضور پیدا می‌کنند به طور کامل زیرقرار دارد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح افزود: حرف نهایی مورد تاکید جمهوری اسلامی ایران بر اساس اظهارات رییس جمهور و مقامات کشور این است که اگر دشمن روزی بخواهد نفت ما از تنگه‌ی هرمز صادر نشود امنیتی برای دیگران هم وجود نخواهد داشت و نفت دیگری هم از منطقه صادر نخواهد شد مگر اینکه بهای سنگینی بپردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار