کد خبر: 924020
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سمنان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سمنان گفت: امدادگران به 786 حادثه دیده در عملیات های مختلف در یک ماه گذشته امدادرسانی کردند.

علی آقا یحیایی افزود : امدادگران هلال احمر سمنان در190 حادثه حضور یافتند که 52 مورد عملیات جاده ای، 122 مورد امداد رسانی حضوری، 6 مورد امدادرسانی شهری و بقیه از نوع حوادث سیل، آبگرفتگی و کارگاهی و صنعتی بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآورشد : در 45 مورد حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی استان، به 33 نفر از هموطنان امداد رسانی شد که 26 نفر به مراکز درمانی منتقل و هفت نفر سرپایی توسط امدادگران درمان شدند.
یحیایی بیان کرد : در مرداد ماه تعداد 326 نفر از سوی هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان به علت حوادث اسکان یافتند.
به گفته یحیایی، در عملیات امدادی هلال احمر سمنان، 199 تیم عملیاتی با 517 نیرو برای امداد و نجات به مسافران تابستانی خدمات رسانی کردند.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به 6 مورد عملیات رهاسازی در سوانح جاده ای از سوی امدادگران، افزود: هموطنان در سفرها نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات و وسایل مورد نیار را به همراه داشته باشند.
هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
بیش از 600 کیلومتر از مسیر اصلی شرقی- غربی کشور از استان سمنان می گذرد و واژگونی خودرو یکی از چالش های این محور ارتباطی پرتردد کشور است.
سالانه دست کم 15 میلیون مسافر و گردشگر در محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر