کد خبر: 924019
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : همزمان با هفته دولت امسال 44 طرح راهسازی با بیش از یکهزار و 366 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف این استان بهره برداری شد.

سید عبدالمجید نژادصفوی افزود : در هفته دولت امسال در حوزه راه استان سمنان 44 طرح بهره برداری و عملیات اجرایی 13 طرح آغاز شد.
وی بیان کرد : هفت طرح در سمنان، 14 طرح در شاهرود ، سه طرح در دامغان ، یک طرح در سرخه ، پنج طرح در گرمسار ، 2 طرح در آرادان ، سه طرح در مهدیشهر ، هشت طرح در میامی و یک طرح راهسازی استانی با اعتبار بیش از یکهزار و 366 میلیارد و 688 میلیون ریال افتتاح شد.
نژادصفوی تصریح کرد : احداث قطعه سه باند دوم محور شاهرود- آزادشهر ، اجرای روکش آسفالت محور دامغان- معلمان ، بهسازی و احداث چهارخطه سمنان- فیروزکوه ، تقاطع غیرهمسطح مومن آباد ، احداث راه اصلی گرمسار- سیمین دشت قطعه یک الف ، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور آرادان به سرخه ، بهسازی و تعریض محور شهمیرزاد ، احداث باند دوم محور عباس آباد- کاهک و مرمت درز انبساط 11 پل بزرگ استان به طول 250 متر، از جمله طرح های قابل افتتاح شهرستان های استان در هفته دولت 97 است.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به 13 طرح کلنگ زنی در استان سمنان به مناسبت هفته دولت، یادآور شد : سه طرح در دامغان ، یک طرح در سمنان ، چهار طرح در سرخه ، 2 طرح در گرمسار ، یک طرح در میامی و 2 طرح در شاهرود با اعتبار هشت هزار و 217 میلیارد و 400میلیون ریال کلنگ زنی شد.
وی، حجم عملیات کلنگ زنی در استان سمنان را حدود 207 کیلومتر عنوان و اضافه کرد : این طرح‌ ها در زمینه ساخت راه‌ های روستایی ، جاده‌ های اصلی ، فرعی ، آزادراه ، روکش آسفالت ، بهسازی ، زیرسازی ، احداث تقاطع غیرهمسطح ، دوربرگردان و نمازخانه است.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اهمیت راه ‌های ارتباطی در توسعه استان، افزود: تکمیل این طرح ‌ها می تواند زمینه رشد بخش هایی مانند صنعت و گردشگری را به عنوان محورهای توسعه استان فراهم کند.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریور ، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر ، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
استان سمنان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم را در بین دیگر استان های کشور به لحاظ وسعت دارد و سه هزار و 784 کیلومتر راهِ استان سمنان 2.1 درصد از راه های کشور را شامل می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر