کد خبر: 924016
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
معاون فنی و نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان:
معاون فنی و نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۲ مجتمع‌ خدماتی - رفاهی جدید در اصفهان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،محمد صلواتی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹ مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان داریم که در این هفته که مصادف با هفته دولت است از دو مجتمع خدماتی رفاهی دیگر در محورهای اصفهان - میمه و اصفهان - شهرضا بهره برداری می شود.

وی بیان داشت: این دو مجتمع با همکاری و سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی و دولت هر کدام به میزان شش میلیارد تومان و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان افتتاح می شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: هم اکنون از ۴۳ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان اصفهان در حال بهره‌برداری است که در این حوزه رتبه اول کشوری را داریم.

وی به اهمیت ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی در جهت  ایجاد رفاه، کاهش تصادفات، ارتقای امنیت در سفر و توسعه گردشگری اشاره کرد و افزود: سامانه حمل و نقل هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اصفهان برای ایمنی راه‌ها، امنیت مسافران و ارتقاء حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی راه اندازی شد.

صلواتی به استقرار ۱۲۰  دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در سطح استان اصفهان ۱۰۵ دوربین ثبت تخلف و ۳۴ دوربین نظارت تصویری در استان اصفهان فعال است و همچنین چهار دستگاه «توزین در حال حرکت» جهت اندازه‌گیری تناژ بار در جاده‌های استان اصفهان مستقر شده تا تخلفات باربری را ثبت و کنترل کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار