کد خبر: 923854
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: به برکت انقلاب اسلامی که ادامه‌دهنده راه غدیر و عاشوراست، این مشی به یک فصل‌الخطاب تبدیل شده و شکست‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پدر دومین همایش بررسی پیامدهای نظری و عملی تشیع انگلیسی در تالار همایش مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، از روز عید قربان تا غدیرخم مقطعی متصل به امامت است به طوریکه دل‌ها متوجه این ارتباط شده و این مدت را دهه امامت نامیده‌اند.

وی با تاکید به اینکه دهه امامت، ارزشمند برای تحقق اهداف و تبیین فرهنگ غدیر است، تصریح کرد: گرامیداشت غدیر و تبیین فلسفه و مجاهدت آن، رسالتی بر عهده تمام شیعیان و حتی بشریت است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: غدیر تنها راه حرکت در راه مستقیم و رسیدن به سعادت و عزت الهی است.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا غبار مظلومیت نشسته بر چهره غدیر را برداشته و مانند عاشورا تجلی دهیم، گفت: پیام اصلی غدیر تبعیت از امام و ولایت است و ارائه الگوی نوین برگرفته از غدیر منجر شده تا جهانیان به پیمودن این راه ترغیب شوند.

کاملی‌فر افزود: ما ثمره حاکمیت براساس ولایت را درک کرده و می‌بینیم عزت و اقتدار اسلامی و مکتب نورانی گسترش می‌یابد و به برکت ولایت فقیه ایران به قدرتی مثال‌زدنی دست یافته است.

وی بیان کرد: به برکت ولایت فقیه هیچ زمانی مانند امروز مکتب ولایت‌ فقیه تا این میزان حامی نداشته است و میلیون‌ها نفر حاضر به فدای جان خود در راه مکتب عاشورا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی که ادامه‌دهنده راه غدیر و عاشوراست، این راه به یک فصل‌الخطاب تبدیل شده و شکست‌ناپذیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر