کد خبر: 923824
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
بعد از اتمام‌حجت و هشدار صریح و مهم رئیس قوه‌قضائیه، پرونده دو قاضی متخلف پس از طی مراحل قانونی با نام و مشخصات در جلسه نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد، روز گذشته عکس این قضات متخلف منتشر شد.
به گزارش میزان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان یکصد و سی‌امین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی خود با اعلام اسامی دو نفر از قضات متخلف تصریح کرد: رئیس شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری ۲ اصفهان به نام آقای محمود سعادت فرزند حسینعلی به اتهام فساد اخلاقی پرونده‌اش در دادگاه عالی قضایی مطرح شد و به سلب صلاحیت قضایی و انفصال دائم از شغل قضایی محکوم گردید که این رأی، چون اعتراض شده بود در تاریخ ۲۲ مرداد امسال قطعی شد.
معاون اول دستگاه قضا در بیان مشخصات قاضی متخلف دیگر نیز افزود: مجید شکاری فرزند خسرو رئیس شعبه ۱۰۲۴ دادگاه کیفری ۲ تهران به اتهام فساد مالی (اخذ رشوه) در دادگاه عالی محکومیت پیدا کرد و حکمش قطعی شد و به سلب صلاحیت قضایی و بازخریدی محکوم گردید و رأی نیز قطعی است.
سخنگوی قوه قضائیه در ادامه ضمن تشکر از همه قضات و کارمندان شریف دستگاه قضایی به بیان توصیه‌ای پرداخت و اظهار کرد: توصیه می‌کنم که به وسوسه‌های شیطان و انسان‌های شیطان‌صفت توجه نکنند و در دام آن‌ها قرار نگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار