کد خبر: 923769
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
مرد بي‌ام‌وسواري که هنگام حرکات نمايشي در خيابان سعادت‌آباد پس از مشاجره با راننده خودروي بنز، يکي از سرنشينان خودرو را با تصادف به قتل رسانده بود از اولياي دم مقتول رضايت گرفت.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 1:20دقيقه بامداد 9 دي سال 91، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران کلانتري 134 شهرک قدس از مرگ مشکوک مرد جواني باخبر و همراه تيمي از کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.

بررسي‌هاي تيم جنايي نشان داد لحظاتي قبل راننده يک دستگاه خودروي «بي‌ام‌و» با دو سرنشين جوان يک دستگاه خودروي بنز درگير مي‌شود که با بالا گرفتن درگيري يکي از سرنشينان خودروي بنز به نام حامد (31 ساله) به طرف راننده خودرو بي‌ام‌و حمله‌ور مي‌شود که در اين لحظه راننده خودرو به نام اشکان وي را زير مي‌گيرد و از محل حادثه مي‌گريزد كه در نهايت حامد پس از انتقال به بيمارستان فوت مي‌کند. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، مأموران خيلي زود موفق مي‌شوند متهم فراري را دستگير کنند.

وي ابتدا منکر هرگونه درگيري مي‌شود و ادعا مي‌كند که سرنشينان خودروي بنز قصد داشتند تا با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگيري از او کنند که اين اتفاق رخ داده است، اما در ادامه وقتي با دلايل و شاهدان عيني روبه‌رو مي‌شود، با اعتراف به زير گرفتن يکي از سرنشينان خودروي بنز مي‌گويد: پس از به امانت گرفتن خودروي «بي‌ام‌و» كه متعلق به يکي از دوستانم است، در خيابان سعادت‌آباد، بالاتر از ميدان کاج در حال عبور و انجام حرکات نمايشي بودم که آينه خودرو به يک دستگاه خودروي بنز برخورد کرد که همين موضوع باعث درگيري لفظي من با سرنشينان بنز شد که ادامه آن منجر به درگيري فيزيکي شد. با توجه به اينکه دو سرنشين خودروي بنز نسبت به من قوي هيکل بودند، چند نفر از افراد عبوري از جمله سرنشينان يک دستگاه خودروي پروتون که سه نفر بودند به کمک من آمدند که ناگهان مقتول به وسيله قمه به سمت آنها حمله‌ور شد و با وارد کردن قمه، اقدام به زخمي كردن يکي از آنان کرد. در ادامه و با توجه به شلوغي جمعيت، راننده بنز سوار خودروي خود شد و از محل فرار کرد. در اين زمان، مقتول که با قمه به سوي مردم حمله‌ور شده بود، در يک لحظه روي زمين افتاد و من نيز از فرصت استفاده کردم، سوار خودروي «بي‌ام‌و» شدم و از روي وي رد شدم.

پرونده متهم پس از تحقيقات تکميلي و بازسازي صحنه جرم براي رسيدگي به دادگاه کيفري فرستاده شد. متهم قبل از محاکمه در دادگاه از اولياي دم رضايت گرفت. بدين ترتيب متهم مدتي قبل از جنبه عمومي جرم در دادگاه کيفري محاکمه و به حبس محکوم شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار