کد خبر: 923744
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
۲ پروژه تولیدی در استان قم با حضور نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
افتتاح ۲ پروژه تولیدی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در استان قم به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، کارخانه تولید انواع شیرآلات نفت و گاز با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان و طرح توسعه تولید شیشه ضدگلوله با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و جمعاً اشتغال به کار ۹۴ نفر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار قم و جمعی از مسئولین استانی در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی که به نمایندگی از دولت به استان قم سفر کرده است در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دست‌اندرکاران این واحد‌های تولیدی و ابلاغ سلام رییس جمهوری گفت: استان قم پایگاه انقلاب اسلامی و افتخار کشور محسوب می‌شود. خوشبختانه در چند سال اخیر قدم‌های خوب و مثبتی در این استان برداشته شده است و امروز نیز شاهد افتتاح یکی از این اقدامات خوب هستیم.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما همواره در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند. در سال‌های گذشته یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به ما، تحمیل جنگی ۸ ساله بود که با فداکاری شهدا و ایثارگران با شکست آنان همراه شد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: امروز نیز با وجود تمام کارشکنی‌ها، تلاش‌های مردم و مسئولان باعث رشد کشور شده است و با رهبری مقام معظم رهبری و همت دولتمردان مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم. یقیناً مشکلاتی که امروز با اعمال تحریم‌ها بر کشورمان تحمیل شده نیز به همین ترتیب پشت سر گذاشته خواهند شد و این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت، ولی عصر (عج) سپرده می‌شود.

وی در حاشیه این مراسم نیز با اشاره به افزایش میانگین سنی والدین شهدا گفت: این موضوع ضرورت افزایش و بهبود خدمات پزشکی و بهداشتی و درمانی را برای این عزیزان بیشتر از قبل کرده است و بخشی از سیاست‌های درمانی و پزشکی بنیاد در این جهت است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد حوزه اشتغال نیز گفت: طی ۵ سال گذشته با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون، حدود ۹۵ هزار شغل برای ایثارگران ایجاد شده است و ان شاءالله برای سال جاری نیز گام‌های بهتری در این زمینه برداشته می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار