کد خبر: 923710
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امسال  12 پروژه ورزشی در استان اردبیل به بهره‌برداری می رسد و50 درصد اعتبارات ورزشی استان به ورزش بانوان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه بررسی پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان ماه جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان چندین پروژه در بخش ورزش استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی از بهره‌برداری از 12 پروژه و برنامه در سال 97 در این حوزه خبر داد و افزود: با توجه به استقبال خوبی که از ایستگاه‌های ورزش همگانی در اردبیل و برخی از شهرستان‌ها انجام شده پارک‌های اردبیل با همکاری شهرداری به دستگاه‌های بدنسازی تجهیز شده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل سرانه ورزش استان اردبیل را مطلوب ندانست و گفت: سرانه فضای ورزشی استان اردبیل 0.45 مترمربع است که قابل قبول نبوده و با همکاری بخش خصوصی و با حمایت استاندار اردبیل و فرمانداران شهرستان‌ها تلاش و جدیت بر این است تا این سرانه را در سطح استان افزایش دهیم.

آقاخانی از میزبانی مسابقات معتبر بین‌المللی از جمله کشتی در اردبیل خبر داد و افزود: آغاز عملیات اجرایی سالن طبقاتی در اردبیل در راستای حل مشکلات رشته‌های ورزش رزمی و برنامه‌ریزی برای افتتاح سالن سرپوشیده دوومیدانی نیز امسال با همکاری شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی از جمله برنامه‌هاست.

وی از افزایش اعتبارات ورزش بانوان در استان اردبیل خبر داد و گفت: برای نخستین بار 50 درصد از اعتبارات ورزش استان به بخش ورزش بانوان اختصاص یافته است که تلاش و جدیت بر این است تا با این اقدامات زمینه برای افزایش فعالیت‌های ورزشی در بین این قشر فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ورود بخش خصوصی به بخش ورزش را زمینه‌ساز ایجاد تحول اساسی در این بخش دانست و اظهار کرد: در کنار بخش خصوصی ورود سازمان‌های مردم‌نهاد نیز توانسته است برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان را توسعه و گسترش دهد.

آقاخانی از برگزاری المپیاد ورزشی زیر 14 سال در استان اردبیل تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات اما تلاش و جدیت بر این است تا این مسابقات به نحوی شایسته و موثر در استان برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر