کد خبر: 923697
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از دولت و به منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح پروژه های عمرانی و دیدار با علما و مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد.

جوان آنلاین: سفر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به قم به نمایندگی از دولت/ادای احترام به مقام شهدا در گلزار شهدای قم به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 5 شهریورماه به نمایندگی از دولت به استان قم سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال سید مهدی صادقی استاندار قم قرار گرفت.

وی با حضور در گلزار مطهر شهدای بهشت معصومه(س) قم به مقام شهدای این استان ادای احترام کرد و با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد در ابتدای حضور در استان قم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هادی (ع) و گرامی داشت هفته دولت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است اعضای هیئت دولت در هفته دولت به استان‌ها سفر کنند و از نزدیک با مردم دیدار کنند.

معاون رییس جمهور افزود: این توفیق نصیب بنده شد تا در این برنامه به استان قم سفر کنم و از نزدیک با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران این استان و همچنین مراجع گران‌قدر عظام دیدار و گفت‌وگو کنم.

دیدار با علما و مراجع عظام تقلید، حضور در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به استان قم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار