کد خبر: 923623
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
زلزله ۹/۵ ریشتری در ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه دو‌کشته و ۲۴۹‌مصدوم برجای گذاشت.
زلزله ۹/۵ ریشتری در ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه دو‌کشته و ۲۴۹‌مصدوم برجای گذاشت.
با وقوع این حادثه که ساعت ۲:۴۳ بامداد صبح دیروز حوالی تازه‌آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه رخ داد تیم‌های گسترده امداد و ارزیاب در محل حاضر شدند و شروع به امدادرسانی کردند. شدت وقوع حادثه به قدری بود که در استان کرمانشاه احساس شد و مردم وحشت زده خود را به خیابان‌ها رساندند. زلزله باعث خسارت‌هایی به ۵۰۰‌واحد مسکونی شهر ثلاث باباجانی و تعدادی از روستا‌های این منطقه از جمله شکسته شدن شیشه‌ها و ترک برداشتن دیوار‌ها شد. براساس گزار‌ش‌ها بیشترین خسارت زلزله مربوط به روستا‌های چم زرشک و پالان بوده است. حادثه همچنین باعث ریزش شش‌کوه در منطقه شد. به گفته صائب مدرسی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این زلزله یک‌زن باردار در اسلام آبادغرب و یک پیرمرد ۷۰‌ساله در ثلاث باباجانی نیز به دلیل استرس ناشی از زلزله جان خود را از دست دادند.
رضا محمودیان، مدیر کل مدیریت ستاد بحران استان کرمانشاه گفت: برق ثلاث باباجانی و روستا‌هایی که همزمان با وقوع حادثه قطع شده بود ساعتی بعد از حادثه وصل شد و مشکلی در خصوص آب، برق و گاز وجود ندارد. سالاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه هم گفت: بیشترین آسیب در اثر استرس بوده‌است و به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.
زمین‌لرزه ۳/۷‌ریشتری که شامگاه یک‌شنبه ۲۱ آبان‌سال گذشته در استان کرمانشاه اتفاق افتاد ۶۲۰‌کشته و ۱۲ هزارو ۳۸۹ مجروح برجای گذاشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار