کد خبر: 923595
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
وزیر علوم فردا به سمنان سفر می‌کند
دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری فردا پنجم شهریورماه همزمان با سومین روز هفته دولت به سمنان سفر می‌کند.

خدایی‌راد دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: فردا با حضور وزیر علوم و و دکتر ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان سه پروژه دانشگاه سمنان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری جلسه شورای دانشگاه با حضور دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری ودکتر ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خبر داد و افزود: این جلسه ساعت 9 صبح فردا در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از سفر وزیر علوم به شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه شاهرود، افتتاح فاز اول ورزشگاه آزادی دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در شاهرود است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان همچنین از برگزاری آیین معارفه و تودیع مدیران کل جدید و پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد و گفت: این آیین فردا در فرهنگسرای کومش سمنان با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

خدایی‌راد همچنین از سفر استاندار سمنان به دو شهرستان میامی و شاهرود در سومین روز از هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: ده‌ها پروژه عمرانی در این دو شهرستان با حضور استاندار سمنان افتتاح خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر