کد خبر: 923593
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 622 کیلوگرم ماده مخدر هروئین در 2 عملیات جداگانه در شهرستان گرمسار کشف شد.

سردار روح الامین قاسمی افزود: 232 کیلوگرم هروئین جاساز در یک تانکر سوخت در عملیات اول در محور قم به گرمسار کشف شد که از افغانستان بارگیری شده بود، این عملیات با دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر نیز همراه بود.
فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در عملیات دوم به طور مشترک با استان یزد، ماموران در جاده گرمسار- تهران، محموله 390 کیلوگرمی هروئین را کشف کردند که توسط خودروی وانت مزدا به عنوان حامل اصلی و یک دستگاه سواری پژو به عنوان محافظ در حرکت بود .
وی با اشاره به دستگیری همه سرنشینان 2 خودرو در عملیات دوم، تاکید کرد: پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر را به عنوان عامل اصلی اعتیاد و انواع آسیب های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: سوداگران مرگ بدانند این استان با وجود قرار گرفتن در محور اتصالی شرقی- غربی و شمالی- جنوبی، با نظارت دقیق و رصد هوشمندانه پلیس، هرگز معبر امنی برای انتقال محموله های مواد مخدر نخواهد بود.
با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، در چهار ماه ابتدایی امسال کشف موادمخدر در استان سمنان 128 درصد و انهدام باندهای موادمخدر 39 درصد افزایش داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر