کد خبر: 923456
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان مطرح کرد:
نصب یک هزار و ۴۰۰ کنتور هوشمند در استان اصفهان در طرح توسعه این کنتورها در دستور کار شرکت گاز استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سید مصطفی علوی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ارائه خدمات شرکت گاز به مردم وظیفه ما بوده و به صورت رایگان انجام می‌شود، نصب کنتور گاز نیز رایگان است و در خصوص اعتماد شهروندان در خصوص استفاده از کنتور گاز از شهروندان تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هزینه نگهداری از شبکه‌های گاز برای هر مشترک حدود یکصد هزار تومان است، ادامه داد: سالانه ۱۷۰ میلیارد تومان برای نگهداری از شبکه گاز مشترکین استان اصفهان هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت گاز استان اصفهان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از مشترکان این شرکت طلب دارد، اضافه کرد: باید توجه داشت که عمده درآمد شرکت گاز استان اصفهان از محل هزینه گاز مصرفی است و همه باید نسبت به پرداخت به موقع قبوض همکاری لازم را داشته باشند.

وی به نصب یک هزار و ۴۰۰ کنتور هوشمند در استان اصفهان ابراز داشت: توسعه این کنتورها در دستور کار شرکت گاز استان اصفهان است.

علوی به کاهش ۳۷ درصدی حوادث گاز استان اصفهان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: به دنبال اجرای طرح HSE که برگرفته از نیروی انسانی، ایمنی و محیط زیست است، میزان حوادث سال به سال در حال کاهش است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه  حوادث شرکت گاز در سه حوزه حفاری‌ها، شبکه‌ها و بهره‌وری رخ می‌دهد، ابراز داشت: توجه به حوادث گاز امروز بیش از حوادث دیگر باید مورد توجه قرار گیرد و نباید به پوسیده شدن شبکه گازرسانی و زنگ زدن علمک‌ها بی توجه بود زیرا نشت گاز عواقب بسیار بدی را برجای خواهد گذاشت.

علوی با بیان اینکه در سال جاری ۷۵۰ صنعت را گازرسانی و ۳۵۵ صنعت نیز در مرحله اخذ مجوز هستند، گفت: بالغ بر دو هزار  ۶۵۵ صنعت در استان اصفهان از سوخت مایع استفاده می‌کنند.

وی از معافیت گاز برای تعدادی از صنایع خبر داد و گفت: صنایعی داریم که بالاتر از ۲۴۰ میلیون تومان مشمول معافیت شدند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر