کد خبر: 923449
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
همزمان با هفته دولت صورت می گیرد:
رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 6شش پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 250 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

بهروز اسودی با اعلام این خبر اظهار کرد: این شش طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود، گرمسار و دامغان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای 450 نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح کارخانه فولاد شاهرود در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه سازنده بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی می باشد که با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریال ، ظرفیت تولید سالانه 300هزار تن از این محصول را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 220 نفر در شهرستان شاهرود ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح تولید شرکت شیمیایی کلران در سمنان با ظرفیت تولید سالانه 15هزار تن کلرور کلسیم و 16800 تن سود سوزآور مایع نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود 270 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 46 نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

اسودی از افتتاح واحد تولیدی مهربان الیاف در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 173 میلیارد ریال ظرفیت تولید 34هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن را خواهد داشت که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود 50 نفر فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت، دو طرح معدنی شرکت معادن کیان کانیار و شرکت معدن مس دیان و واحد تولیدی همیار موتور به بهره‌برداری خواهد رسید که با راه اندازی این طرح‌ها در شهرستانهای دامغان و شاهرود برای 135 نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر