کد خبر: 923417
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
مرد قوی هیکلی که متهم است مرد جوانی را به خاطر اختلافی با شلیک گلوله به قتل رسانده است در بازجویی‌ها قتل را انکار کرد.
به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۹‌صبح چهارشنبه ۲۰‌تیرماه امسال همزمان با کشف جسد مرد جوانی در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) در دستور کار مأموران پلیس آگاهی‌تهران قرار گرفت. قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران که در رأس تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حاضر شده بودند، دریافتند مقتول با شلیک اسلحه شکاری از پشت در مکان دیگری به قتل رسیده است و عامل یا عاملان قتل جسد وی را در این مکان رها کرده‌اند. مأموران در تن‌پیمایی از مقتول متوجه شماره تلفنی در کف دست مقتول شدند که چند شماره‌ای از آن پاک شده بود. در حالی که بررسی‌ها نشان داد مقتول، کامران نام دارد و اهل خرم‌آباد است مأموران با بررسی فنی موفق به شناسایی صاحب شماره تلفن کف دست مقتول شدند که مشخص شد شماره مذکور متعلق به مرد قوی هیکل پولداری است که گفته می‌شود یکی از اشرار شهر‌های غربی کشور است.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت یکی از اعضای خانواده مقتول هم از مرد قوی هیکل به اتهام قتل کامران شکایت کرد. وی گفت: کامران چند روز قبل از حادثه به تهران آمد. او با مرد قوی هیکلی که از شرور‌های غرب کشور است اختلاف داشت و تلفنی به ما گفت: اگر مشکلی برای او رخ دهد از طرف این شرور است. بدین ترتیب مأموران به خانه مرد قوی هیکل رفتند تا وی را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کنند، اما دریافتند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است. در نهایت مأموران وی را چند روز قبل در خانه خواهر یکی از دوستانش بازداشت کردند.
متهم و دوستش صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی با انکار قتل کامران گفت: من دفتر فروش و خدمات پس از فروش کامیون دارم و بین دوستانم آدم معتمدی هستم و تا الان هم سابقه‌ای در دادگاه ندارم. چند روز قبل از حادثه برای میانجیگری و گرفتن رضایت از اولیای‌دم مقتولی برای متهم به قتلی به شهرستان خرم‌آباد رفتم و روز حادثه هم در خرم‌آباد بودم که به من خبر دادند کامران به قتل رسیده است. وی ادامه داد: من اصلاً کامران را نمی‌شناسم و دو سال قبل که او در خرم‌آباد در مراسمی با چند نفری درگیر شده بود او را شناختم و اصلاً با هم اختلافی نداشتیم که دست به قتل او بزنم. دوست متهم نیز در بازجویی‌ها گفت: از حادثه قتل کامران بی‌خبرم هستم. دو متهم برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی مدیر روستا در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار