کد خبر: 923404
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
آقای مرادی مماشات تا کی . حمایت تا کجا. ضربه ای که شما به قهرمان المپیک زدید حالا حالاها قابل جبران نیست.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : آقای مرادی مماشات تا کی . حمایت تا کجا. ضربه ای که شما به قهرمان المپیک زدید حالا حالاها قابل جبران نیست.

ستاره ای که در المپیک ریو توانست مدال طلا دسته ۸۵ کیلوگرم را به خود اختصاص دهد حالا به روزی افتاده که در آسیا حرفی برای گفتن ندارد . قطعا مسئولیت آن متوجه شماست ، چرا که کیانوش بی تقصیر است.

 اگر آن روزی که کیانوش رستمی پس از کسب مدال طلای ریو که با افتخار سرش را بالا گرفته بود و با غرور می گفت این طلا حاصل تلاش خودش است و بدون مربی توانسته آن را بدست آورد ، تمام قد جلویش می ایستادید، الان نوک پیکان انتقادات به سمت شما نبود.

آقای رئیس شما در کسوت رئیس فدراسیون ، رستمی را به ناحق پس از اینکه نتوانست در آزمون انتخابی سربلند بیرون آید را در لیست بازی های آسیایی گنجانید ، موضوعی که با انتقادات زیادی همراه شد اما شما بی اعتنا به تمام حرف و حدیث ها ، دلخوش به مدال آوری کیانوش رستمی در بازی های آسیایی بودید که محقق نشد. کیانوش، خودسر و متکبرانه به یک وزن بالاتر آمد بدون این که با مخالفتی از سوی شما و شورای فنی مواجه شود.در هیچ اردویی شرکت نکرد بدون اینکه انتقادی از سوی شما بشنود.

آقای رئیس اگر الان این صحبت ها مطرح می شود نه از سر خصومت شخصی با شماست بلکه فقط بخاطر دلسوزی و عرق به کشورمان ایران است. شما با این لجاجت کاری کردید که کاروان کشورمان از کسب یک مدال محروم شود.اگر کیانوش قهرمان المپیک در ۸۵ کیلو در رقابتها شرکت می کرد قطعا الان کاروان ایران یک مدال طلای دیگر کسب کرده بود.

آقای مرادی هر چند امروز ما به خاطر کسب مدال طلا و رکورد شکنی سهراب مرادی آن هم پس از ۱۹ سال به خود می بالیم اما خجالت زده ایم که چرا کیانوش رستمی پیش روی میلیون ها بیننده ، هنگام رفتن روی سکو تنها بود و مربی ای در کنارش حضور نداشت تا او را همراهی کند . خجالت زده ایم که کیانوش چرا شخصا برای انتخاب وزنه ها اقدام کرد؟

 آقای رئیس چیزی که امروز بیش از همه چیز به چشم آمد ناتوانی فدراسیون وزنه برداری در برابر ورزشکارسالاری بود. موضوعی که دنیا آن را درک کرد اما شما نه ، چرا که اگر درک کرده بودید بعد از ناکامی در دوضرب نمی گفتید کیانوش راه سابقش را مثل قبل ادامه خواهد داد.

شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که فکری به حال معضل ورزشکار سالاری کیانوش بکنید، لطفا مماشات را کنار بگذارد و یک بار برای همیشه ریشه این رسم غلط  این خودمحوری را بخشکاند ، چرا که در صورت برخورد نکردن این بدعت در آینده نزدیک می‌تواند گربیان شخص شما را بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار