کد خبر: 923349
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
عضو کمیسیون عمران مجلس، خرید و فروش ملک در خارج از کشور در برخی بنگاه های معاملاتی را عامل خروج سرمایه از کشور خواند و گفت: وزارت راه جلوی چنین تخلفی را بگیرد.

جوان آنلاین: اقبال محمدیان با اشاره به وضعیت بازار مسکن، گفت: در شرایطی که حباب قیمت ها سر به فلک کشیده و اجاره نشینی افزایش یافته متاسفانه برخی مشاوران املاک نیز بر این آشفتگی ها دامن می زنند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خرید و فروش ملک در خارج از کشور از دیگر اقداماتی است که برخی مشاوران املاک انجام می دهند، افزود: این اقدام در شرایط فعلی خروج سرمایه و منابع مالی کشور به خارج را تسریع می کند.

نظارت دقیقی بر عملکرد بنگاه های معاملاتی باید اعمال شود

وی با تاکید بر اینکه نظارت دقیقی بر عملکرد بنگاه های معاملاتی باید اعمال شود، تصریح کرد: در شرایطی که کشور با تلاطم های اقتصادی مواجه است نباید تبلیغی برای خروج سرمایه ها از کشور صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی و همچنین اتحادیه مشاوران املاک باید جلوی تخلف بنگاه های معاملاتی در خرید و فروش ملک در خارج از کشور را بگیرند، گفت: ادامه این رویه وضعیت اقتصاد کشور را آشفته تر خواهد کرد.

رکود-تورمی در بازار مسکن

محمدیان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بازار مسکن وضعیت رکود-تورمی را تجربه می کند، افزود: دولت باید با تولید مسکن در سبدهای مختلف بتواند نیاز اقشار متوسط و ضعیف جامعه را مرتفع کند در غیر این صورت پایدار شدن رکود برای چند سال متوالی دور از ذهن نیست.

وی با بیان اینکه مجلس با ارایه طرح ها و پیشنهادات بسیار پیگیر بهبود وضعیت بازار مسکن بوده است، تصریح کرد: متاسفانه دولت حتی به طرح های پیشنهادی خود نیز عمل نکرده که نتیجه آن نابه سامانی فعلی بازار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح جامع مسکن، گفت: دولت باید با برنامه مداری بازار مسکن را به سمت بهبود شرایط هدایت کند.

منبع: خانه ملت

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار