کد خبر: 923338
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
سخنگوی سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان:
رئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان اصفهان اعلام نمود: در راستای خدمت به شغل شریف خبرنگاری ، دوشعبه سه و چهار جهت تسهیل خدمات بیمه ای خبرنگاران اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه به جایگاه و نقش رسانه در رشد و توسعه جامعه اشاره کرد واز خدمات آنان تجلیل کرد .

وی با اشاره به رویکرد رسانه ای تامین اجتماعی در امور جاری و عملیاتی خود گفت: اعتقاد داریم همه رسانه های کشور ، رسانه تامین اجتماعی هستند و از اینکه رسانه ها چشم بیدار و گوش شنوای سازمان باشند به خود می بالیم.

حمید ایروانی به ارتباط مستمر این اداره کل با خبرنگاران و اصحاب رسانه و دریافت نقطه نظرات کارساز و راهگشای آنان اشاره کرد و گفت : برگزاری نشست های متعدد هم اندیشی ، نشست های خبری مدیران و ارتباط خبری کارشناسان همواره در دستور کار ما بوده است .

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شبانه روزی اصحاب رسانه اشاره کرد و اذعان نمود : خبرنگارانی که اشتغال آنها در لیست پرداخت حق بیمه صرفا کلمه خبرنگار قید شده باشد مشمول قانون بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور بوده و به ازای هر ماه کارکرد ، یک و نیم ماه کارکرد احتساب خواهد شد.

وی از اختتصاص دو شعبه در شهر اصفهان با تسهیل خدمات و دستیابی به یک روش قانونمند و جلب رضایت حداکثری اصحاب رسانه و کارفرمایان کارگاههای مطبوعات ، خبرگزاری ها پایگاه و سایت های خبری اشاره کرد و افزود : در شهر اصفهان ، شعبه سه تامین اجتماعی واقع در خیابان ولی عصر و شعبه چهار واقع در خیابان عباس آباد دو شعبه اختصاص یافته ویژه کارفرمایان و بیمه شدگان اصحاب رسانه ، خبرنگاران و نویسندگان می باشد که بیمه شدگان دفاتر رسانه ها میتوانند از خدمات ویژه این سازمان بهره مند گردند.

رئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی درپایان گفت : سازمان تامین اجتماعی باارائه بیش از ٢٠ خدمات بیمه ای و با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات به کارفرمایان و بیمه شدگان خود اقدام به تعیین شعب ویژه جهت حرف و مشاغلی که در یک منطقه تجمیع شده اند می کند .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار