کد خبر: 923298
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
مدیر مرکز تخصصی خانواده:
جشنواره شاد و آموزشی «وقتِ خوبِ ازدواج» به همت مرکز تخصصی خانواده معاونت اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مدیر مرکز تخصصی خانواده با اعلام این خبر گفت: جشنواره "وقتِ خوبِ ازدواج" با محوریت تحلیل اشتباهات خطرناک در ازدواج که در فرآیند آشنایی تا ازدواج بسیار رایج و شایع است برنامه ریزی شده است.

سجادزاده افزود: این جشنواره با ارائه سه بخش مجزا تلاش می کند تا مفهوم اشتباهات رایج در ازدواج را به نحوی کارشناسانه بررسی کرده و برای مخاطبانی که در سن ازدواج قرار دارند و خانواده هایشان روایت کند.

وی ادامه داد: هدف ما این است که اجرای چنین برنامه هایی بتواند عوامل مختلفی را که زمینه ساز شکل گیری طلاق در سالهای آینده هستند، رفع کرده و پیش از وقوع این اتفاقات، آگاهی های لازم را در اختیار خانواده ها قرار دهد.

وی با بیان اینکه برگزاری سیر نمایشگاهی "اشتباهات خطرناک" نخستین بخش از این جشنواره است، اظهار کرد: این سیر نمایشگاهی در قالب ارائه 40 تابلو عکس نوشته نمایشگاهی ارائه می شود که محتوای تابلوها با محوریت ذکر 40 اشتباه رایج در ازدواج با توافق اتاق فکر برنامه تهیه شده است.

مدیر مرکز تخصصی خانواده گفت: همچنین بخش دوم جشنواره، نمایش های طنز خیابانی است که توسط دو گروه نمایشی هر روز در شش نقطه شهر به اجرا درمی آید که داستان این نمایش ها مهمترین باورهای غلط درباره ازدواج را موضوع خود قرار داده و به زبان طنز و کمدی و استفاده از جذابیت های داستانی به ارائه آن می پردازد.

سجادزاده ارائه نظرات کارشناسی را سومین بخش جشنواره وقت خوب ازدواج دانست و افزود: برخلاف روش مرسوم که در چنین برنامه هایی کارشناسان به سخنرانی می پردازند، ما از مجموعه تصاویر آموزشی مرحوم دکتر کردی بخش های ویژه ای را انتخاب کرده و در قالب کلیپ های چهار، پنج دقیقه ای آماده کرده ایم.

وی اظهار داشت: این کلیپ ها غالبا در فضای مجازی منتشر شده و در کانال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و گروه ها و کانال های مرتبط با مرکز تخصصی خانواده در حال انتشار است.

وی ضمن تشکر از معاون اجتماعی سازمان و مدیران ادارت فرهنگی اجتماعی مناطق 15 گانه شهرداری برای مشارکت در اجرای این جشنواره گفت: شهروندان اصفهانی می توانند از 27 مرداد تا 9 شهریور ماه به مدت 12 روز شاهد اجرای جشنواره "وقت خوب ازدواج" در نقاط مختلف شهر باشند.

شایان ذکر است؛ این جشنواره همه روزه از ساعت 18 تا 20 در معابر پر تردد شهری و پارک ها اجرا می شود که شهروندان می توانند برای اطلاع از جزئیات اجراهای مختلف در محلات و مکان های عمومی، با شماره تلفن 32221997 تماس گرفته و یا به سایت سازمان به نشانی esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار