کد خبر: 923272
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
رئیس بسیج جامع پزشکی آذربایجان‌شرقی:
رئیس بسیج جامع پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مطالبات اساتید، پیراپزشکان و پزشکان به موقع پرداخت نمی‌شود که موجب ناراحتی آنها شده است

محمد ایرجیان اظهار کرد: پزشکان در همه دوران‌، بدون سلاح پای بر نفش اماره خود گذاشته و جان خود را اهدای کشور و مردم کردند.

وی با یاد شهدای جامعه پزشکی، بیان کرد: آنها همیشه ثابت کردند که نسبت به آرمان‌های امام راحل(ره) دفاع جانانه داشته و خواهند داشت. 

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: جامعه پزشکی علاوه بر هشت سال دفاع مقدس در محور مقاومت نیز همیشه یار و یاور محرومان و مظلومان بوده‌اند و در زمینه خواهران و برادران محروم و مظلوم خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند. 

وی با بیان اینکه هشت بیمارستان صحرایی در استان و مناطق محروم ایجاد شده است، گفت: اجرایی کردن طرح شهید رهنمون در سراسر کشور و اجرای هفت مرحله از آن برای خدمت‌رسانی بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین از جمله اهداف این طرح بود که در حال اجرا در استان آذربایجان‌شرقی است.

ایرجیان با اشاره به هشت تیم جهادی سال گذشته در زمینه خدمات پزشکی، بیان کرد: امسال نیز به همان میزان تیم جهادی متشکل از پزشک، پرستار، روانپزشک، دندانپزشک و غیره تشکیل شد. 

وی افزود: تیم‌های جهادی امسال توانسته‌اند ۷ هزار و ۵۰۰ ویزیت پزشکی و مشاوره‌ای و آموزش بهداشت انجام دهند.

رئیس بسیج جامع پزشکی استان خاطرنشان کرد: طرح جهادی شهید رهنمون با هماهنگی کامل از سپاه عاشورا و بسیج جامعه پزشکی کشور در استان نیز انجام گرفته است.

وی راه‌اندازی بخش فرهنگ‌سازی پیوند و اهدای عضو از سال ۹۴ در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار نفر عضو این بخش شده‌اند. 

ایرجیان در ادامه متذکر شد: جامعه پزشکی در مناطق محور مقاومت با تقدیم چهار شهید به دست داعشیان اخلاص خود را به انقلاب نشان دادند.

وی اضافه کرد: پزشکان در محور مقاومت با انجام اعمال جراحی سنگین در فشار و استرس‌های زیاد در خدمت مردم بودند. 

رئیس بسیج جامع پزشکی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: البته پزشکان با حضور سریع در مناطق زلزله‌زده از جمله ورزقان و کرمانشاه ارائه خدمات در حد وسع کرده‌اند.

وی با تاکید به اینکه جامعه پزشکی به عنوان مرجع نیازمندان درد را از دردمندان برطرف می‌کند، گفت: در حال حاضر اکثر بیمه شوندگان با مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم دریافت آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی و بستری شدن با مشکل روبه‌رو هستند از این‌رو ضرورت دولتمردان را می‌طلبد تا به وضع رسیدگی کنند چراکه در این شرایط آن قشری که ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود همین مردم محروم هستند. 

ایرجیان ادامه داد: مطالبات اساتید، پیراپزشکان و پزشکان به موقع پرداخت نمی‌شود که موجب ناراحتی آنها شده است و قطعاً حرف منطقی این است که حق حقوق یک فرد چه پزشک و غیرپزشک باشد، اگر پرداخت نشود با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.

وی اضافه کرد: جامعه پزشکی با انسان که اشرف مخلوقات است طرف هستند و مطالبات آنها با تاخیر نزدیک یک ساله پرداخت می‌شود. 

رئیس بسیج جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: حتی شنیده شده که در برخی استان‌ها نامه زده‌اند که مطالبات را به صورت اوراق بهادار پرداخت کنند. 

وی اذعان داشت: متاسفانه در هر قشری از جامعه افراد سودجو وجود دارد و در پزشکی نیز این موضوع وجود دارد ولی در کل جامعه پزشکی افراد مردمی و با نیت خالص هستند. 

ایرجیان متذکر شد: بعضاً به گوش می‌رسد که حقوق نجومی و دریافت چند صد میلیونی در پزشکان وجود دارد که باعث مشکلاتی شده است ولی اکثر قاطبه جامعه پزشکی مبرا از این موضوع بوده و افراد سودجود در این امر نیز تحت نظارت هستند و در کل به عنوان عضوی از این جامعه می‌توان گفت که چنین حرف‌هایی در کل صادق نمی‌باشد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر