کد خبر: 923267
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
هزینه ۱۰ هزار میلیارد ریالی آزاد راه هشترود- مراغه
فرماندار شهرستان هشترود هزینه اختصاص یافته برای آزاد راه هشترود - مراغه را 10 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون هزار و 40 میلیارد ریال هزینه این آزاد راه به پیمانکاران پرداخت شده است.

امین امینیان در جمع مردم هشترود در مسجد جامع اظهار داشت: 59 پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی با هزینه‌ای بالغ بر 685 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در هشترود افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بزرگ‌ترین پروژه‌ها شامل فاز اول مجتمع فولاد دقیقی با هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیارد و فاز اول پایاب سد سهند با 482 هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیارد ریال می‌باشد که با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح می‌شوند.

امینیان گفت: موانع و مشکل مالی قطعه 5 آزاد راه هشترود- مراغه توسط شرکت تهران گسترش قرارگاه خاتم الانبیاء حل شده و کارهای عملیاتی این قطعه در این هفته مجدد شروع خواهد شد.

وی هزینه اختصاص یافته برای آزاد راه هشترود - مراغه را 10 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون هزار و 40 میلیارد ریال هزینه این آزاد راه به پیمانکاران پرداخت شده است.

امینیان گفت: در هفته دولت 40 کیلومتر از این آزاد را به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار هشترود افزود: توسعه و مسیر حیاتی شهرستان هشترود در گرو این آزاد راه است زیرا این آزاد راه هشترود را به تمرچین پیرانشهر و تمرچین را به اربیل عراق وصل می‌کند.

وی در ادامه از صدور مجوز و رایزنی احداث کارخانه اکسید تتانیم با اشتغالزایی 300 نفر و با هزینه 500 میلیارد ریال و دو کارخانه نورد و فولاد در این شهرستان خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر