کد خبر: 923263
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه:
مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه گفت: نخستین جشنواره عید ولایت با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دهکده ساحلی چی چست ارومیه از 3 لغایت 9 شهریور ماه برگزار می شود.

ناصر رکاب با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عید ولایت از عید سعید قربان لغایت عید غدیر خم، عنوان کرد: هزینه های جشنواره در محل دهکده ساحلی چی چست به مانند سایر جشنواره ها از محل اسپانسر و واگذاری غرفه ها تامین می شود.

وی عنوان کرد: در طول برگزاری جشنواره برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نشان دادن آداب و رسوم، جشن ها و برنامه فرهنگی مانند جشنواره بازی های بومی و محلی اجرا می شود.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه با یادآوری اینکه خودکفایی در جشنواره به مانند سایر جشنواره ها اولویت اصلی شهرداری ارومیه است، گفت: هزینه های جشنواره و درآمد آن از محل اسپانسر و واگذاری غرفه ها تامین می شود.

رکاب بیان کرد: در جشنواره عید ولایت، غرفه ها در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی، به متقاضیان واگذار می شود.

وی با اشاره به ثبت نام غرفه های نخستین جشنواره عید ولایت، ادامه داد: ثبت نام غرفه ها در جریان است و علاقمندان می می توانند جهت ثبت نام به محل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری واقع در میدان انقلاب -ساختمان شهرداری مرکزی بصورت حضوری مراجعه و یا با شماره تماس خانم نصیری به شماره 09144397046 و خانم جوانی به شماره 09364502824 و آقای غفاری به شماره تماس 09128930871تماس حاصل نمایند.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه عنوان کرد: بخش های خصوصی و دولتی جهت اسپانسری جشنواره برای تبلغ محصولات خود در تلویزیون بزرگ دهکده و لوگوی پوستر های جشنواره با آقای مرندی به شماره تماس 09143486810 تماس حاصل نمایند.

وی عنوان کرد: این جشنواره نیز به مانند سایر جشنوارهای شهرداری با استقبال باشکوه مردم برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود جشنواره با استقبال بیش از 250 هزار نفر بازدید کننده مواجه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها