کد خبر: 923262
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
مدیر بیمه آرمان شعبه ارومیه:
مدیر بیمه آرمان شعبه ارومیه گفت: بیمه آرمان اولین شرکت بیمه در صدور بیمه مسولیت حرفه ای رادیولوژیست ها بوده و دارای سه رتبه برتر کشوری در سایر حوزه های بیمه ای می باشد.

سجاد شاه میرزایی صابری اظهار داشت: بیمه آرمان با هدف قرار دادن آرمان های بیمه گذاران، بهترین گام ها را در عرصه بیمه در ایران با حمایت از مردم برداشته است.

وی افزود: بیمه آرمان اولین شرکت بیمه در صدور بیمه مسولیت حرفه ای رادیولوژیست ها بوده و دارای سه رتبه برتر کشوری در سایر حوزه های بیمه ای می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت بیمه آرمان در هر رشته از خدمات بیمه، کاملا تخصصی و با در نظر گرفتن شرایط بیمه گذار ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: این شرکت، دارای ۴ مجوز برای ارایه خدمات بیمه به شکل متمایز و در راستای رفاه حال مشتریان بدون اولویت قرار دادن شرایط اقتصادی آن ها است.

شاه میرزایی صابری، بیان کرد: شرکت بیمه آرمان شعبه ارومیه توانسته است با ورود به حوزه بیمه جامع شهری ارومیه در قبال شهروندان، بسیاری از مخاطرات هزینه بر را در راستای حمایت از حقوق شهروندان و حمایت از اقدامات شهرداری به طور یکسان طی قرار دادی با سازمان شهرداری جلوگیری نماید.

وی با اعلام اینکه شرکت بیمه آرمان، در تمام حوزه های خدماتی کاملا فعال و متخصص بوده است، عنوان کرد: پس از گذشت ۷ سال بیمه آرمان همچنان پر صلابت در تمام مراکز استان ها و شهرستان ها در حال فعالیت بوده و همچنان در جلب رضایت بیمه گران خود اهتمام کامل و کافی دارد.

این مسول با اعلام اینکه بیمه آرمان با پرداخت خسارت ۳ میلیاردی در یک ساعت، مشکلی در پرداخت به موقع خسارت نداشته است ، تصریح کرد: کارشناسان سیار ارزیاب بیمه آرمان، در کوتاه ترین زمان ممکن و با خدمات گسترده برای ارایه خدمت به مشتریان آماده هستند.

این مسول هدف بیمه آرمان از ورود به خدمات بیمه جامع شهری ارومیه در قبال شهروندان را حمایت از مردم برای دریافت خدمات، با کیفیت بالا و حمایت از شهرداری برای کارکرد بهتر در این شهر خوانده و گفت: وظایف شهرداری ها گسترده تر از سایر حوزه ها بوده و به دلیل انتظارات بالای مردم از این سازمان، بهترین گزینه برای پوشش بیمه ای را بیمه آرمان دانسته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون شرکت بیمه آرمان با داشتن کادری مجرب، دلسوز، متعهد، متخصص و مشتری مدار و همچنین با پرداخت به موقع خسارت و با دلسوزی بیمه شده توانسته است بر افراد تحت پوشش خود بیافزاید و با تمامی اقشار جامعه و دستگاه های اجرایی، عقد قرارداد نماید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
با سلام
احترام بنده نیز با نظر جناب استاد شاهمیرزایی صابری موافقم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر