کد خبر: 923236
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
يكي از اشرار سنگين‌وزن تهران كه متهم است طلبكار خود را با شليك گلوله به قتل رسانده‌است و جسدش را حوالي فرودگاه امام تهران رها كرده است بازداشت شد.

يكي از اشرار سنگين‌وزن تهران كه متهم است طلبكار خود را با شليك گلوله به قتل رسانده‌است و جسدش را حوالي فرودگاه امام تهران رها كرده است بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌9 صبح چهارشنبه 20تيرماه امسال قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران پليس فرودگاه امام خميني‌(ره) از كشف جسد مردي با خبر و همراه تيمي ازكارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي راهي محل شدند.
تيم جنايي در محل حادثه كه نزديك حوالي بيابان‌هاي اطراف فرودگاه در نزديكي خياباني بود با جسد مرد ناشناسي حدوداً 40‌ساله روبه‌رو شدند كه با اصابت گلوله از پشت به قتل رسيده‌بود. بررسي‌ها حكايت از اين داشت مقتول با اسلحه شكاري از نزديك به قتل رسيده به طوريكه پشتش سوراخ سوراخ شده و گلوله‌ها از شكمش بيرون آمده است. همچنين مشخص شد جسد مرد ناشناس را راننده كاميوني كه در حال انتقال آسفالت از كارخانه آسفالت‌سازي در آن نزديكي بوده مشاهده كرده و به مأموران خبر داده است.
مأموران در تحقيقات بعدي دريافتند كه مأموران گشت پليس فرودگاه شب قبل متوجه توقف خودروي پژويي در نزديك كشف جسد مي‌شوند و به آن دستور ايست مي‌دهند، اما راننده پژو و سرنشينانش با توجه به تيراندازي مأموران موفق به فرار مي‌شوند.
همزمان با ادامه تحقيقات، جسد مرد جوان براي شناسايي به پزشكي قانوني فرستاده شد و مأموران خيلي زود از طريق اثر انگشت هويت وي را به نام كامران شناسايي كردند.
بررسي‌ها نشان داد مقتول اهل يكي از شهرهاي استان لرستان است كه چند روز قبل از حادثه براي انجام كاري به تهران مي‌آيد و به طرز مرموزي به قتل مي‌رسد.
در چنين شرايطي مأموران همزمان با تحقيقات از خانواده كامران دست به تحقيقات ميداني زدند كه دريافتند كامران در تهران براي ملاقات شروري معروف سنگين وزني به تهران آمده است و روز قبل از حادثه هم با او ديده شده است. همچنين مشخص شد كامران از مدتي قبل با شرور معروف اختلاف داشته‌است تا جايي كه چندي قبل با هم درگير مي‌شوند كه پس از شكايت، شرور معروف محكوم به پرداخت ديه به كامران مي‌شود‌.
يكي از اعضاي خانواده كامران گفت: كامران با شرور معروف اختلاف داشت. او يك هفته قبل از خرم‌آباد براي ديدن شرور و حرف زدن درباره اختلافشان به تهران آمد. كامران يك روز بعد از رسيدن به تهران تلفني با ما حرف زد و گفت اگر اتفاقي براي او رخ دهد از طرف شرور است. يك روز بعد تلفن كامران خاموش شد تا اينكه به تهران آمديم و فهميديم كامران به قتل رسيده‌است. وي در پايان گفت: ما از شرور معروف به اتهام قتل شكايت داريم و احتمال مي‌دهيم كه قاتل كامران، او باشد. پس از اين مأموران، شرور سنگين‌وزن را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب قرار دادند. بدين ترتيب به مخفيگاه وي رفتند كه متوجه شدند متهم پس از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است. در نهايت مأموران وي را كه در خانه خواهرش مخفي شده بود بازداشت كردند. در حالي كه شواهد و مدارك حكايت از اين دارد متهم در قتل مرد خرم‌آبادي دست دارد وي در بازجويي‌ها منكر قتل شد و ادعا كرد هيچ دخالتي در قتل مرد جوان نداشته است.
تحقيقات از متهم ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار