کد خبر: 923234
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
قاچاقچي مواد‌مخدر كه پنج‌كيلو مواد‌مخدر را در خودروي دوستش جا گذشته بود با گروگان گرفتن دوستش، درخواست معاوضه مواد مخدر با گروگان را مطرح كرد.

به گزارش خبرنگار ما، 13‌مردادماه امسال مردي به مأموران كلانتري‌159 بي‌سيم خبر داد كه پسر 24‌ساله‌اش ميلاد ربوده‌شده است. بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده به دستور قاضي به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران ارجاع شد. پدر ميلاد در توضيح بيشتر شكايت خود به كارآگاهان پليس گفت: ماجرا از سوم مردادماه شروع شد. آن روز يكي از دوستان پسرم كه حامد نام دارد و در زمينه خريد و فروش مواد مخدر فعاليت مي‌كند خودروي پژوي پسرم را امانت گرفت. او يك روز بعد خودروي پژو را پس داد و به خانه‌اش رفت اما يك ساعت بعد برگشت و مدعي شد كه پنج‌كيلو مواد مخدر را در خودروي پسرم جا گذاشته است و از پسرم خواست كه مواد را پس بدهد. پسرم اما گفت كه از ماجراي مواد خبر ندارد و اين مشاجره تا چند روز ادامه داشت تا اينكه امروز حامد همراه چند نفر از دوستانش با يك خودروي پژو‌206سفيدرنگ مقابل خانه‌مان آمد. او دوباره درخواست قبلي‌اش را تكرار كرد، اما پسرم گفت كه از ماجراي مواد خبر ندارد. حامد و دوستانش هم پسرم را به گروگان گرفتند و با خودشان بردند. ساعتي بعد از آن حامد با گوشي تلفن همراه پسرم با من تماس گرفت و من را از ماجراي ربودن او با خبر كرد. او گفت كه در قبال آزادي پسرم بايد مواد مخدر گم شده را به او برسانيم و در صورت با خبر كردن پليس يا پس ندادن مواد مخدر میلاد را به قتل خواهد رساند. با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان در اولين گام شماره پلاك خودروي پژو‌206 را كه با آن میلاد را به گروگان گرفته بودند به دست آوردند و مالك آن را كه مردي 36‌ساله به نام ناصر بود شناسايي و او را در خانه‌اش در خيابان پيروزي بازداشت كردند. ناصر وقتي در اين باره تحقيق شد، گفت كه از ماجراي آدم‌ربايي خبر ندارد. او اما در تحقيقات فني به ربودن ميلاد اعتراف كرد و گفت بعد از ربودن ميلاد او را به ساختماني متروكه در كهريزك منتقل كرده‌اند. با اطلاعاتي كه ناصر در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان راهي محل نگهداري ميلاد شدند، اما خبر رسيد كه آدم‌ربايان بعد از اينكه از ماجراي بازداشت همدستشان با خبر شده‌اند گروگان خود را حوالي بزرگراه افسريه رها كردند و آزادي او را هم به خانواده‌اش خبر داده‌اند.
ميلاد وقتي مورد بازجويي قرار گرفت، گفت: روز حادثه حامد و دوستانش با تهديد اسلحه و سلاح سرد من را ربودند و به خانه‌اي متروكه در كهريزك منتقل كردند. آنها وقتي فهميدندكه پليس همدستشان را بازداشت كرده‌است، من را در حوالي بزرگراه افسريه رها و فرار كردند.
در شاخه ديگري از تحقيقات كارآگاهان پليس راهي خانه متروكه و موفق شدند دو نفر ديگر از آدم‌ربايان را بازداشت كنند. سرهنگ كارآگاه علي وليپور گودرزي، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات براي بازداشت عضو اصلي باند در جريان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار