کد خبر: 923162
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
آخرین شب از هفته پنجم لیگ برتر با ۴ بازی دنبال می‌شود که در بازیهای امشب دو تیم پدیده و سپاهان رقابتی غیر مستقیم برای تصاحب صدر جدول دارند.
جدال غیر مستقیم پدیده و سپاهان برای تصاحب صدر جدول

جوان آنلاین: سومین و آخرین شب از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با انجام ۴ بازی پیگیری می‌شود که در این بازیها پدیده و پیکان در مشهد دیدار می‌کنند، سپاهان میزبان تراکتورسازی است، سایپا میزبان پارس جنوبی جم است و سپیدرود رشت در اهواز میهمان استقلال خوزستان است.

* پدیده - پیکان
میهمان ناخوانده صدر جدول در هفته پنجم برای حفظ این موقعیت کار ساده‌ای ندارد و باید با تیم سخت کوش پیکان دیدار کند. پیکانی که خود ۶ امتیازی است  و امید بسیاری برای تثبیت موقعیت خود در رده‌های بالای جدول دارد. 

پدیده تنها در بازی نخست که بازی خانگی بود مغلوب پرسپولیس شد و بعد از آن ۳ بازی پی در پی را با پیروزی پشت سر گذاشت. شاگردان گل محمدی تنها تیمی هستند که هنوز مساوی نکرده‌اند و همه بازیهای خود را با برد و باخت تمام کرده‌اند. 

پیکان هر دو بازی خارج از خانه اش را با مساوی به پایان رسانده و پدیده هم تیم بدون مساوی مسابقات است. مشهدی‌ها در صورت پیروزی در این بازی در پایان هفته پنجم هم صدرنشین مسابقات باقی مانده و با صدرنشینی به استقبال تعطیلات بین هفته‌های پنجم و ششم می‌روند.

* سپاهان - تراکتورسازی
رویارویی این دو تیم همیشه جذابیتهای خاص خودش را دارد. بهرحال تقابل امیر قلعه نویی با تراکتورسازی نمی‌تواند خالی از حاشیه و جذابیت باشد. 

تراکتوری‌ها با توشاک در هفته چهارم برای اولین بار پیروز شدند و امیدوارند روند پیروزیهای خود را ادامه دهند. اما قطعا برای این منظور مقابل تیم آماده و مدعی سپاهان کار سختی دارند.

سپاهان در پایان هفته چهارم با ۸ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، اما نکته اینجاست که شاگردان قلعه نویی همه گلهای خود را در بازیهای خارج از خانه زده و تاکنون در بازیهای خانگی‌اش گلزنی نکرده‌اند و این موضوع می‌تواند قدری تراکتوری‌ها را امیدوار کند.

هرچند تراکتورسازی هم خارج از خانه آمار چشمگیری ندارد و تنها یک امتیاز از این بازیها به دست آورده و بدتر از آن این که این تیم بر خلاف سپاهان در بازیهای خارج از خانه گلزنی نکرده است.

* سایپا - پارس جنوبی
تقابل علی دایی و مهدی تارتار بازیکنان سابق پرسپولیس روی نیمکت دو تیم سایپا و پارس جنوبی در نوع خود جالب است. شرایط پارس جنوبی در جدول رده بندی به مراتب بهتر از سایپا است و سایپا برای بهبود شرایط جدولی اش نیاز به پیروزی در این بازی خانگی دارد.

سایپا در بازیهای خانگی عملکرد خوبی داشته است. آنها در خانه شکست نخورده‌اند و حتی یک گل هم در بازیهای خانگی شان دریافت نکرده‌اند تا استحکام این تیم در خانه مشخص شود. پارس جنوبی جم هم خارج از خانه پیروز نشده و این آمار شاید سایپایی ها را برای کسب نتیجه در این بازی امیدوار تر کند. 

پارس جنوبی فصل گذشته هم نتایج خوبی گرفت و پدیده بی چون و چرای دوره گذشته لیگ برتر شد و آنها می‌خواهند همین روند را در فصل جاری هم حفظ کنند.

آرش رضاوند، آرمان رمضانی و علی دشتی گلزنان تیم سایپا در این فصل هستند و برای پارس جنوبی هم ابراهیم صالحی، مجید علیاری و عماد میرجوان گلزنی کرده اند. خطرناک ترین بازیکن پارس جنوبی ابراهیم صالحی مهاجم پر جنب و جوش و گلزن این تیم است که می تواند هر مدافعی را وادار به اشتباه کند.

برنامه بازیهای باقی مانده از هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است؛ 

جمعه دوم شهریور ۱۳۹۷

* استقلال خوزستان- سپیدرودرشت ‌-ساعت ‌۲۰:۱۵ ‌ ورزشگاه: غدیر اهواز
داور: 
روح اله شریفی کمکها: تورج عیوض محمدی – حمید سبحانی – شاهو اصلانی ناظر: محمدعلی فروغی

* پدیده مشهد- پیکان تهران‌ ساعت : ‌۱۸:۳۵ ‌ ورزشگاه: امام رضا (ع) ‌ مشهد
داور: 
حسن اکرمی کمکها: محمدرضا ابوالفضلی – ایوب غلامزاده – پیمان فرخی مهر ناظر: خداداد افشاریان

* فولاد مبارکه سپاهان - تراکتورسازی ‌تبریز ساعت ‌۲۰ ‌ ورزشگاه: نقش جهان اصفهان
داور:
 حسین زرگر کمکها: رضا سخندان – محمد راهی – سیدرضا مهدوی  ناظر: علیرضا کهوری

* سایپا تهران- پارس جنوبی جم‌ ساعت ‌۲۰:۱۵ ‌ ورزشگاه: پاس قوامین تهران
داور: 
مهدی مرجانزاده کمکها: حسن ظهیری – یعقوب سخندان – علی بای ناظر: زاهد بحرینی

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار