کد خبر: 923161
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
به گزارش جوان آنلاین، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از شوخی جناب‌خان با او در خندوانه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از رامبد جوان و جناب‌خان تشکر کرد. متن کامل نوشته محسن رضایی در ادامه آمده است:
«هم استانی عزیزم، جناب‌خان؛ از این که باشوخی با من و امثال من در این شرایط دشوار اقتصادی، مرهمی بر درد‌های مردم می‌گذارید، از شما و رامبد جوان متشکرم. حتما می‌دانی که من در این چهل سال، یک روز هم در دولت، مجلس و قوه قضائیه نبوده‌ام.
واکنش محسن رضایی به شوخی جناب‌خان
به دستگاه‌ها کمک کرده‌ام، ولی از آن‌ها به واسطه عملکردشان انتقادات صریحی داشته‌ام و بنابراین در جمع منتقدان تعریف می‌شوم. از دوازده انتخابات ریاست جمهوری، در دوتای آن‌ها شرکت کردم و در هر دو انتخابات، به نقل از نظرسنجی‌ها با برنامه‌ترین کاندیدا‌ها بودم. درآخرین انتخاباتی که شرکت کردم، مردم عزیز در حدود چهارمیلیون نفر که ظاهرا یکی از آن‌ها شما بودید به من رای دادند. در انتخابات سال نود و دو هر یک از کاندیدا‌ها شعار یا نمادی را بر سر دست گرفت. من، اما یک هزارتومانی در دست گرفتم و گفتم پول ملی ما دارد سقوط می‌کند.»
جناب خان در برنامه روز چهارشنبه خندوانه در اشاره به رای گیری‌های مسابقه خنداننده‌شو اعلام کرد او همیشه رای داده و در انتخابات نیز شرکت کرده و به محسن رضایی میر قائد هم رای داده است.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار