کد خبر: 923112
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
اهدای یک تیم بدون رد و بدل شدن پولی
نماینده مردم تبریز در مجلس در واکنش به انتقال تیم دسته اولی از تبریز به ارومیه و تغییر نام آن به "نود ارومیه"گفت:: در حال حاضر تبریز دو تیم لیگ برتری گسترش فولاد و تراکتورسازی دارد که وجود این دو تیم بزرگ برای یک شهر کافی به نظر می‌‎رسد.

محمدحسین فرهنگی از واگذاری قطعی تیم دسته اولی تبریزی از تبریز به ارومیه خبر داد و  اظهار داشت: امتیاز این تیم دسته اولی به هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: این انتقال بدون اخذ و رد و بدل شدن پولی صورت گرفت و در واقع با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری برای تبریز کافی به نظر می‎رسید، این تیم به آذربایجان‌غربی منتقل شد.

وی افزود: همچنین امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز به ماشین‌سازی واگذار شد؛ بنابراین ارومیه صاحب یک نماینده دسته اولی و تبریز دارای دو نماینده لیگ برتری است.

عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده جدید ارومیه در لیگ دسته اول، عنوان کرد: با توجه به اینکه این انتقال در دسته اول صورت گرفته است، نماینده ارومیه برای رسیدن به لیگ برتر تلاش خواهد کرد و موفقیت این تیم بسته به تلاش‌ها در استان آذربایجان‌غربی دارد.

خبری مبنی بر انتقال تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز به ارومیه منتشر شد که این خبر اساساً تکذیب شده و براساس اظهارات نماینده تبریز، مشخص شد که امتیاز گسترش فولاد به ماشین‌سازی تبریز منتقل شده و نماینده تبریز در لیگ دسته اول با تغییر نام به "نود ارومیه" به آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر