کد خبر: 923085
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
رضا کیانیان روز دوشنبه ۲۹ مردادماه در مراسم تشییع پیکر مرحوم سید ضیاءالدین دری گفته بود: در ۴۰ سال بعد از انقلاب، هیچگونه خیری ندیده‌ایم و هر سال اوضاع کشورمان بدتر شده است.

جوان آنلاین: روز گذشته (سه‌شنبه ۳۰ مردادماه) یادداشتی با عنوان«رسم گلایه این نیست آقای کیانیان!» در خبرگزاری فارس منتشر شد که می‌توانید آن را «اینجا» ببینید. این یادداشت به سرعت در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت و واکنش جمعی از کاربران را برانگیخت تا نظرات خود را درباره اظهارات این بازیگر سینما در خبرگزاری به ثبت برسانند.

رضا کیانیان روز دوشنبه ۲۹ مردادماه در مراسم تشییع پیکر مرحوم سید ضیاءالدین دری گفته بود: در ۴۰ سال بعد از انقلاب، هیچگونه خیری ندیده‌ایم و هر سال اوضاع کشورمان بدتر شده است.

در ادامه برخی از این کامنت‌ها را می‌خوانیم.

آقای کیانیان! امثال شما در انتخابات ۹۶ گمراهمان کردند

یکی از کاربران فارس نوشته است: «اون زمان که با اشاره‌ای به خط می‌شین و کورکورانه «تکرار» می‌کردین که جیک جیک مستونتون بود !»

شخص دیگری نوشته است: «سلبریتی‌ها به دلیل افتضاح «تَکرار» زیر فشار افکار عمومی‌اند، ژست طلبکار گرفتن تا زمین بازی رو عوض کنن...»

شخصی نوشته است: «آقای کیانیان عزیز من از بازی شما لذت می‌برم؛ اما پیش وجدانم راحتم که در انتخابات پیشین که منجر به انتخاب روحانی و این گروه شد به حرف و فعالیت‌های انتخاباتی شما برای حمایت به ایشان توجه‌ای نکردم»

مخاطب دیگری نوشته است: «تا زمانی که سلبریتی‌هایی مثل کیانیان به آرای مردم در انتخابات جهت‌دهی کنند، مشکلات کشور حل نخواهد شد. اگر در این ۴۰ سال مشکلی داشته‌ایم، شما و امثال شما مقصرید آقای کیانیان! پس جای شاکی ننشینید؛ چون خودتان متهمید. وقتی سواد و فهم سیاسی ندارید، بی‌خود در مسائل سیاسی اظهار نظر می‌کنید که اینگونه کشور با سیاست‌های بنفش دچار مشکل شود.»

کاربری به نام «بهنام» نوشته است: «همین جماعت اگه از دولت به اصطلاح تدبیر حمایت نمی‌کردند، الان وضع این نبود. این‌ها باید قبل از اینکه به انقلاب بتازند، در منش و روش خودشون تامل کنند»

شخصی نوشته است: «چرا از دولتی که خودشون ازش حمایت کردن انتقاد نمی‌کنن؟ فقط از ۴۰ سال بعد انقلاب صحبت می‌کنن. جای بسی تاسفه.»

شخصی با عنوان «العبد» نوشته است: «آقای به اصطلاح محترم امثال شما و همکاران شما دولت فعلی رو سر کار آوردید حالا تیرت به سنگ خورده داری اینطوری حرف می‌زنی ناراحتی بسلامت برو جایی که آزاد باشی و بهت ظلم نشه شما که همیشه در رفاه بودید و پول‌های کلان از همین سینمای دفاع مقدس گرفتی ...الآن وقت این حرفها نیست الآن باید متحد بود اگر بنا به حرف باشه ما خیلی حرفها داریم بزنیم ولی سکوت کردیم ...تا یکی ازتون کم میشه یه شو تو تشیع جنازه راه می‌اندازید. تشیع جنازه یا شد تبلیغات ضدانقلاب ...»

دری را امثال شما بایکوت کردند

یکی از نظردهندگان با عنوان «حسین یک» در کامنتی نوشته است: «جالبه این سخنرانی رو در تشییع مرحوم درّی افاضه فرمودند، یعنی همان کسی که توسط همین آقای کیانیان و تیمش بایکوت شد! اما با زرنگی تریبون رو به دست گرفت و اجازه نداد انقلابی‌ها مافیای سینما رو نقد کنن که امثال دری را خانه‌نشین کرده بود! دست پیش رو گرفت پس نیفته در حالی که سال‌ها امثال کیانیان از قِبل سینما نانی خورده‌اند و شهرتی دست و پا کرده‌اند! و امثال دری ِ انقلابی خانه‌نشین شدن توسط همین کیانیان و باندش»

شخص دیگری بدون نام و عنوان نوشته است: «درست می‌فرمایند اگر جنگ‌های جدایی طلبی گوشه و کنار مملکت در فردای پیروزی انقلاب نبود ـ نفوذی‌های لیبرال در دولت بازرگان نبود ـ اگر جنگ و ترورهای فرقه رجوی و کمونیستها نبود، اگر تحمیل ۸ سال جنگ بعثی‌ها و شیوخ نبود اگر دولت حراف و ناکارآمد تدبیری نبود و اگرسلبریتی‌های حامی ناکارآمدان نبود و..... حالا ایران گلستان بود»

آیا زندگی شما شبیه به زندگی و سختی‌های مردم است؟

مخاطبی با نام «یک رزمنده ۵۵ساله جنگ» نوشته است: «با احترام. جناب کیانیان. این انقلاب و چهل سال گذشته حداقل برای حضرتعالی نان داشت که فضا را برای راهیابی شما عزیزان آماده کرد. درست مشکلات زیاد است. بفرمائید. مشکل حضرت عالی چیست. بدون شک، یک کیلو گوشت یا اجاره سر ماه ۷۰۰ هزار تومانی با حقوق یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی.کفش و لباس بچه، تهیه دارو بدون پول........ یا مشکلت ماشین آنچنانی، خونه ۵۰۰متری، شلوار مارکدار!! گرانی مسافرت ۲۰ روزه به فلان کشور. لطفا بفرمائید مشکلی که هر روز بدتر از دیروز برای حضرت عالی پیش میاد برشمارید تا من و امثال من بدانیم برای چی ناراحتی. اگر مشکلت این چیزهاست لطفآ از طرف ۵۰ درصد مردم صحبت نکنید. با احترام و طلب مغفرت برای استاد دری و معذرت احترام به حضار و هنرمندان. همه کسانی که برایشان سخنرانی کردید،کفش و لباس و هزینه یک سال خانواده من هست که تو همین چهل سال به این جا رسیدند. من یک مغازه‌دار معمولی هستم نه وابسته به حزبی یا جایی این عرض کردم این متن از یک آدم بی جیره مواجب دولتی هست انشالله موفق موید باشید»

چرا دشمن شادمان می‌کنید؟

محمد نوشته است: «این چه حرف زشتی بوده که جناب کیانیان گفته. واقعاً انتظارش رو نداشتم که چشم اش را به این همه عزت و سربلندی و استقلال وطن ببندد و اینگونه سخنان دشمن شادی رو بگه»

فیاض نوشته است: «واقعاً همینه. والا اگه اعتقاد ندارید به جمهوری اسلامی، پس چرا موندین. جمهوری اسلامی که به امثال شما کلی امتیاز داده، چرا قدردان نیستید...»

منتخب شما چه گلی به سر کشور زده است

مخاطبی نوشته است: «آقای کیانیان! شما و دوستانتان چه گلی بر سر فرهنگ این مملکت زدید؟ جز فیلم های ... جز از بین بردن حیا و کم اهمیت جلوه دادن خانواده و فرهنگ بزن و برقص و بریم خوش باشیم!؟ شما بهتر بود نتیجه این انتخاب و حمایتهای بی دریغتان در انتخابات از این شخص را جوابگو باشید حالا طلبکار هم شدید؟»

کاربر دیگری نوشته است: «یک چیزی را در این چهل سال خیلی دیدیم و آن اینکه دست جمهوری اسلامی نمک ندارد. کسانی که بیشترین بهره‌ها را از جمهوری اسلامی بردند و بیش از همه خوان سفره نفت خوردند جلوتر از همه با این حاکمیت دشمنی دارند. از تریلیاردهای بالاشهری بگیر تا امثال شجریان و فرهادی و کیانیان ووو... در واقع اگر انقلاب نمی‌شد، این افراد اصلاً در درخشش و سر و صدای هنرمندان طاغوتی سابق دیده نمی‌شدند. صدها نفر اخراج و بیکار شدند در عوض به این حضرات مرتب پر و بال داده شد. اما شاهدیم که چگونه نمک خوردند و نمک دان شکستند.»

یک مخاطب هم نوشته است: «سلبریتی‌های عزیز! شما که در انتخابتان شکست فاحشی را به کشور تحمیل کردید به جای خجالت کشیدن و عبرت گرفتن دارید فرار به جلو می‌کنید بدانید یک لحظه این انقلاب شیطان شکن به هزاران سال عمر فرصت طلبانه امثال شما شرف وارزش دارد. من به دولت تدبیر و امید رای دادم. ولی نه به این خاطر که قبولش داشتم. بلکه چون گزینه دیگه‌ای نبود ولی رای شما به این دولت، فقط برای این بود که براتون هواپیمای نو بخره تا برید خارج و بتونید در فستیوال‌ها شرکت کنید.»

شما سلبریتی‌ها منفعت طلبید

ایلیا گفته است: «یه نکته‌ای که معمولاً مغفول میشه اینه که شاید یه نفر هنرمند یا ورزشکار خوبی باشه؛ اما قرار نیست انسان خوبی هم باشه. الگوسازی به این سبک، بیراهه رفتن و اشتباهه»

شخص دیگری نوشته است: «شما سلبریتی‌ها فقط منفعت طلبید و بس. پس شما هم منفعت طلبید. سه گروه سینما، سیاست، فوتبال، دارن ثروت کشور رو می بلعن. تازه طلبکار هم هستن.»

پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم

مخاطبی هم نوشته است: «ما ولی تو این چهل سال با وجود مشکلاتی که وجود داشته خیر دیدیم، ولو اینکه ممکنه منتقد برخی مسائل هم باشیم. حالا چون شما معروفی، حرفی که میزنی پخش میشه ولی ما که غریبیم ساده از کنارش رد میشن.

من و خیلی های دیگه با تمام مشکلات پای آرمان هامون ایستادیم، شما نمیخوای مجبورت نکردن ولی حرفی که میزنی صرفا از طرف خودت باشه. اهمیت ویژه ای صحبت های امثال شما نداره»

مخاطب دیگری نوشته است: «همه آنهایی که در گذشته اصلاً به حساب نمی‌آمده‌اند امروز سیاسی شده‌اند و خودشان هم نمی‌دانند چه می‌گویند این هم از عجایب روزگاره»

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار