کد خبر: 923058
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در گذشته شاید حاشیه امنی برای یک کارگزار یا فرزندانش وجود داشت اما امروز این شرایط امن وجود ندارد.

جوان آنلاین: سردار علی مؤیدی در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در پاسخ به سوالی نسبت به اینکه آیا آقازاده‌ها و برخی مسئولان در ورود کالای قاچاق به کشور نقش دارند؟، اظهار داشت: به‌صراحت اعلام می‌کنیم اینکه هیچ فردی وابسته به یک مدیر، مسئول و آقایی در کشور باشد، وجود ندارد، اینگونه فکر نمی‌کنیم که نیست. در گذشته افرادی بودند که اکنون به‌لحاظ جدیت در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه و قوه مقننه، شفاف‌سازی در محیط پیرامونی مسئولان و کارگزاران نظام ایجاد شده و نسبت به گذشته شرایط‌مان در این مورد بهتر شده است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به مبارزه جدی با قاچاق عنوان کرد: در گذشته شاید حاشیه امنی برای یک کارگزار یا فرزندانش وجود داشت اما امروز این شرایط امن وجود ندارد زیرا هم شما رسانه‌ها مطالبه‌گری می‌کنید و ارگان‌های نظارتی کنترل می‌کنند و هم به‌عنوان یک تهدید، کارگزاران و مسئولان خودشان متوجه شده‌اند که از این پدیده زشت که برخی از سرمایه‌های نظام را هدر داده‌اند باید بتوانند پیشگیری کنند.

وی بیان کرد: شرایطمان در بحث آقازاده‌ها، بستگان و دوستان مسئولان در حوزه اقتصاد پنهان در حال حاضر بهتر است و موارد جزیی هم اگر باشد هم به مسئولان از طریق مبادی مربوطه تذکر داده شده و هم سیستم‌های حفاظتی هشدار‌دهندگی خوبی را نسبت به مسئولان دارند و جای نگرانی وجود ندارد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
کاش مردم نمود عینی و واقعی این صحبت آقای سردار را می دیدند، ولی متأسفانه اینها فقط ژست است و حرف!! ... سردار: شما دچار بیماری دولتی (حرف درمانی)‌ نشوید!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
بقول قدیمی ها این حرفها کشکه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار