کد خبر: 923034
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با عنوان اینکه مسجد منشا هدایت بشر است چرا که اسلام دین رحمت، برکت، علم، تقوا، ایثار، اخلاص و بندگی خدا است، گفت: آن چیزی که باعث زیاد شدن تعداد مسلمانان در جهان است زاد و ولد نیست بلکه فکر دینی و نگرش اسلامی است و این از مسجد منشا می گیرد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جشنواره تجلیل از ارکان مساجد در روز جهانی مساجد که در مسجد کافیه‌خانم شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی رهبر کبیر انقلاب، با پیشنهاد روز جهانی مساجد به سازمان کنفرانس اسلامی دین خدا و نام خدا را در جهان زنده کرد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب دو ابرقدرت شرق و غرب جهان را به دو قسمت تقسیم کرده بودند  قسمتی در دست کمونیست‌ها که دین را افیون جامعه می‌دانستند و به ظن خود با خدا مبارزه می‌کردند و قسمت دیگر که دست غرب بود انسان‌محوری و جدایی دین از زندگی بشر را تبلیغ می‌کردند.

حسینی‌شاهرودی ادامه داد: اما در این زمان انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) جهت تاریخ و جهت مبارزه را تغییر داد و پس از آن جنگ تمدن‌های مادی و تمدن الهی و دینی که اساسش بر نام خدا، یاد خدا و قوانین الهی بود شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان اسلام و قرآن در سال 48 با آتش‌زدن مسجدالاقصی و امروز هم با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی درصدد نابودی دین الهی در جهان و تصرف کشورهای اسلامی از نیل تا فرات هستند اما  تنها کشوری که در مقابل آنها ایستاد و همه هزینه‌ها را داد و از مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت کرد ایران بود و تنها رهبر آگاهی که همه طعنه‌ها و کنایه‌ها را به جان خرید و آنها را ناکام گذاشت امام خامنه‌ای بود.

وی افزود: علارغم تمام جنایاتی که دشمنان اسلام انجام داده‌اند که اسلام را خشن و غیر منطقی و با سیمای زشت جلوه دهند روز به روز بر تعداد مسلمانان در دنیا و همچنین مراکز اسلامی و مساجد به شدت اضافه می‌شود و این از برکات انقلاب اسلامی است که اسلام را به دنیا صادر کرده است.

حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه مسجد منشا هدایت بشر است چرا که اسلام دین رحمت، برکت، علم، تقوا، ایثار، اخلاص و بندگی خدا است، گفت: آن چیزی که باعث زیاد شدن تعداد مسلمانان در جهان است زاد و ولد نیست بلکه فکر دینی و نگرش اسلامی است که مردم را علاقمند به دین اسلام می‌کند.

وی افزود: بدون شک کار دشمن ایجاد شکاف میان امت های اسلامی است و همه ما مسلمانان باید با وحدت، اتحاد و همبستگی خود به مقابله با ترفندها و دسیسه‌های دشمنان بپردازیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر