کد خبر: 923029
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
خراسان رضوی میزبان ذوب اهن اصفهان بود؛
این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان فعالان اقتصادی، تجار، تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در این حوزه بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، حضور فعال ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد ، مواد اولیه متالورژی وآهنگری که بزرگترین نمایشگاه فولاد و ریخته گری بود و برای اولین بار در شرق کشور برگزار شد.

در این غرفه که با استقبال بازدید کنندگان مواجه شد ، کارشناسان حوزه بازاریابی و فروش و روابط عمومی شرکت نسبت به ارائه توضیحات لازم به بازدیدکنندگان در مورد محصولات ، استانداردها و دستاوردهای این شرکت اقدام نمودند.

دکتر علی رضا رشیدیان استاندار  خراسان رضوی ،  علیرضایی رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت این استان و سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ازجمله بازدیدکنندگان ویژه غرفه ذوب آهن بودند که با توضیحات مدیران روابط عمومی و فروش داخلی شرکت با دغدغه ها و چالش های ذوب آهن اصفهان آشنا شدند.

در مدت برگزاری این نمایشگاه، هیات های تجاری کشورهای افغانستان و عراق نیز با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان طی نشست هایی با کارشناسان بازاریابی وصادرات در باره توسعه تجارت با یکدیگر گفت و گو کردند.

50 شرکت داخلی و نمایندگی های 15 برند خارجی ،  محصولات و توانمندی های خود در زمینه های یاد شده را در 60 غرفه این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

برگزاری بیست و چهارمین گپ فولادی با هدف شناخت بازار مصرف ، چگونگی تهیه ی مواد اولیه از کانال های مختلف ،آشنایی با پتانسیل های تجار، بازرگانان و وارد کنندگان و استفاده از تجربیات دیگران را می توان از برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان فعالان اقتصادی، تجار، تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در این حوزه بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر