کد خبر: 923028
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
مسئول خانه خلاقیت و بازی های فکری شهرداری اصفهان :
جشنواره ابربازی های چوبی در پارک ناژوان و با هدف نشاط، سرگرمی و آموزش با حضور عموم مردم و خانواده ها .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مسئول خانه خلاقیت و بازی های فکری شهرداری اصفهان اظهار داشت: هدف سرگرمی و نشاط در کنار آموزش های علمی برای کودکان و همچنین بزرگسالان است که نوع آموزش آن بسیار متفاوت می باشد و می تواند ذهن افراد را با روش های نوین برای یادگیری و آموزش آماده کند.

هاجر ابراهیمی مسئول خانه خلاقیت و بازی های فکری در خصوص این جشنواره گفت : جشنواره ابر بازی های چوبی به همت خانه خلاقیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در پارک ناژوان برگزار می شود که طراحی این جشنواره توسط یک تیم و به صورت شخصی انجام شده است.

وی ادامه داد: یکسری از این طراحی ها بومی سازی شده و تمام مراحل مونتاژ و ساخت توسط این تیم انجام شده که این مرکز  پارک ناژوان را برای این کار مناسب دانست به دلیل اینکه از لحاظ مخاطب و موقعیت مکانی برای اجرا بسیار مناسب بود.

مسئول خانه خلاقیت و بازی های فکری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در این جشنواره 15 سازه چوبی داریم که هرکدام به یک بازی اختصاص دارد و از رده سنی 3 تا میان سالی می توانند از این سازه ها استفاده کنند که هرکدام مخاطب خاص خودش را دارد و خوشبختانه با استقبال بی نظیری نیز مواجه شده است.

ابراهیمی در مورد نحوه استفاده از این سازه ها توضیح داد: بازی ها مربوط می شود به قدرت تخیل که هماهنگی قدرت چشم ها، دست، پا و همچنین تمرکز را می طلبد که این موارد بیشتر جنبه دقت و توجه را مورد ارزیابی قرار می دهد. به طور مثال یکی از این بازی ها تحت عنوان لنگرگاه است که مربوط به پرتاب حلقه می شود و سن جوانان و میانسال را در بر می گیرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار