کد خبر: 923022
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه:
در نشست مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت فولاد مبارکه که روز یکشنبه ۲۱ مرداد در محل شرکت ایران خودرو برگزار شد، بر تعامل و حمایت بیشتر شرکت های داخلی از تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر افزود: راه برون رفت از شرایط فعلی کشور و خنثی کردن اثر تحریم های بین المللی در حوزۀ صنایع خودرو و فولاد، همفکری و تعامل هرچه بیشتر با مشتریان و شرکتهای داخلی ازجمله خودروسازان کشور است.

وی مهمترین فعالیت تعریف شده در این حوزه را داخلی سازی ورق های مصرفی این شرکتها دانست و یادآور شد: علاوه بر تشکیل مستمر جلسات فنی بازرگانی بین دو شرکت، طی چند هفتۀ گذشته نیز جلسات ویژۀ کارشناسی درخصوص تولید ورق های اسیدشویی، سرد و پوشش دار ایران خودرو که قبلا از منابعی به جز فولاد مبارکه تأمین می شده اند، برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اکبری با بیان این مطلب که تا قبل از شروع تحریم های جدید حدود ۷۵ درصد از ورق های موردنیاز شرکت ایران خودرو از طریق فولاد مبارکه تأمین می شده است اظهار داشت: با همفکری صورت گرفته در دو شرکت و با همکاری واحدهای مختلف فولاد مبارکه این میزان به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در ادامه، افزایش میزان تأمین محصول سرد ورق رویه (MB) را از دیگر خواست های ایران خودرو اعلام کرد و گفت: از تمامی توان گروه فولاد مبارکه برای تأمین حداکثری نیاز گروه ایران خودرو به انواع ورق های گرم، اسیدشویی، سرد و گالوانیزه استفاده خواهد شد.

اکبری با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۰۰هزار تن از نیاز ورق گالوانیزۀ ایران خودرو از طریق شرکت ورق خودرو چهارمحال تأمین شده است، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این میزان در سال جاری به ۱۲۰ هزار تن خواهد رسید.

وی میزان تحویل محصولات فولاد مبارکه به گروه خودروسازی ایران خودرو را در سال گذشته به میزان ۳۶۷ هزار تن ورق اعلام و تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در شرایط تحریم، قوی تر از همیشه شرکت ایران خودرو را حمایت خواهد کرد و این آمادگی را دارد که حداقل ۴۰۰ هزار تن ورق به این شرکت خودروسازی تحویل دهد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر