کد خبر: 923019
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
سرپرست معاونت تولید پالایشگاه اصفهان:
سرپرست معاونت تولید این شرکت در جلسه توجيهي دانشجويان کارآموز که از دانشگاههاي مختلف كشور حضور داشتند ، با عنوان اينكه پالايشگاه اصفهان يكي از توانمندترين صنايع در كنترل مصرف آب محسوب مي شود، اظهار داشت: بهره گيري از پساب شاهين شهر در ليست پروژه هاي اجرايي پالايشگاه است كه اميدواريم تا پايان نيمه اول سال جاري به مرحله بهره برداري كامل برسد.

   به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، حامد آرمان فر همچنین به معرفي شرکت پالايش نفت اصفهان  پرداخت و با بيان اينکه اين شركت حدود ۲۳ درصد فرآورده هاي نفتي را توليد مي نمايد، افزود: پالايشگاه اصفهان در جهت ارتقاء كيفي و مسائل زيست محيطي پروژه هاي عظيمي را اجرا نموده و درسالهاي اخير با توجه به بحران آب، فعاليت هاي در خوري انجام داده به طوري كه  حتي مي توان گفت در برخي موارد  از كشورهاي بزرگ صنعتي،   پيشي گرفته است.

 وی دوره کارآموزی را فرصتی عالي براي دانشجويان  توصيف کرده و با تأکيد بر اينكه تلاش در راستاي آموزش مطلوب عملي به دانشجويان را رسالت خود در جهت  پيشرفت كشور مي‌دانيم، خطاب به دانشجويان تصريح كرد: پالايشگاه خود يك دانشگاه محسوب مي‌شود و  بايد  با  استفاده  از اين دنياي دانش و تجربه به افرادي سودمند براي جامعه تبديل گرديد؛ انتظار مي رود به  پشتوانه علم  وتئوري خود از ثانيه ثانيه اين دوره استفاده بهينه نماييد چرا كه اين فرصت مي تواند راهنماي خوبي براي انتخاب آينده شغلي تان  باشد.

 در ادامه رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان نيز با اشاره به تفاوت‌هاي فضاي صنعت و دانشگاه گفت: فضاي دانشگاه فضاي کسب علم و تحصيل است و صنعت محل استفاده از علم و عمل است،  براي کسب نتيجه مطلوب، بايد اين دو فضا، هم پوشاني داشته باشد.

محمدصادق حاجیان با بیان اینکه ايجاد ارتباط مستمر  واقعي بين دانشگاه و صنعت، کشور را به سمت موفقيت بيشتر سوق مي‌دهد،  اظهار داشت: دانشجويان در زمان کوتاهي كه به عنوان كارآموز در شركت حضور دارند، مي توانند با برنامه‌ريزي صحيح از اين دوره آموزشي بيشترين بهره‌مندي را داشته باشند. تعامل دانشجويان با كاركنان مجرب و پرتلاش شركت مي‌تواند آنان را در انتخاب ادامه مسير زندگي كاري شان كمك كند.

 سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان نيزاذعان داشت:اين شركت در منطقه اي با مساحت كل ۳۴۰ هكتار و دارا بودن فضاي سبز به منظور کنترل آلایندگی به مساحت 5/114هكتار، در شمال غربي اصفهان واقع شده است.

رئیس آموزش و توسعه  نیروی انساني شرکت نيز، با اشاره به اينکه  سالهاي متمادي،  اين شرکت ميزبان دانشجويان كارآموز به عنوان آينده سازان كشور بوده ، گفت: با وجود اينكه پالايشگاه اصفهان  براي پذيرش دانشجويان كارآموز، تعهد خاصي ندارد و اين حركت براي شركت هزينه به همراه دارد، اما با توجه به اهميت دادن مديريت شركت به دانشجويان جوان و آينده‌سازان كشور، در سال جاري قريب به ۲۰۰ دانشجو در رشته‌هاي مختلف فني و رشته‌هاي مرتبط و از دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد سراسر كشور پذيرش شده‌اند.

مسعود ترکان افزود: همه کارکنان شركت، با سعه صدر، با دانشجویان همكاری می كنند و اميد آن داريم كه دانشجويان نيز تيزهوشانه از تجربيات پيشكسوتان اين مركز بزرگ صنعتي استفاده نموده و اين دوره كارآموزي را جدي بگيرند تا در نتيجه، با خوشه چيني از تجربيات درون شركت، آينده موفقي را براي خود رقم بزنند.

   وی  با بیان اینکه دانشجويان از نظر تئوري در دانشگاه  اطلاعات فراواني دارند و حضور آنها در محيط صنعتي به آنها کمک مي‌كند كه تمام ذهنيات خود را ملموس نمايند،به تشريح وظايف كارآموزان پرداخت و تاكيد كرد: پالايشگاه مكاني براي آشنا شدن دانشجويان با اين صنعت معظم است تا بتوانند توشه اي هر چند اندك براي ساختن آينده شغلي شان  بردارند.

احسان اسدی   رئیس حراست شرکت پالایش نفت اصفهان نيز در اين جلسه ضمن خوشامدگويي به دانشجويان،  به حقوق پالايشگاه به عنوان ميزبان و دانشجويان به عنوان ميهمان اشاره کرده و گفت: پالايشگاه اصفهان تمام تلاش خود را نموده تا بهترين شرايط را براي بستر آموزشي دانشجويان فراهم کند و از سوي ديگر  انتظار مي رود دانشجويان با رعايت قوانين شركت،  وزات نفت ، شعائر ديني   و ....  حق اين شركت را ادا نمايند تا روزهاي كارآموزي به مطلوب ترين شكل، سپري شود. 

شایان ذکراست در طول تابستان جاری، قریب به ۲۰۰  دانشجو از دانشگاه هاي مختلف کشور  در قالب دو گروه در رشته هاي مختلفي همچون: مهندسي شيمي، مهندسي نفت، HSE، مهندسي مواد ، مهندسي مکانيک و .. كارآموزي خود را در شركت پالايش نفت اصفهان مي گذرانند.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر