کد خبر: 922999
لینک کوتاه: http://www.Javann.ir/003s75
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹
رئیس پلیس تهران گفت: بیشترین گلایه مردم در تماس با مرکز ۱۹۷ از پلیس راهور و گشت کلانتری‌ها است.
سردار حسین رحیمی، در حاشیه دیدار مردمی صبح روزگذشته که در پلیس امنیت اخلاقی تهران برگزار شد، توضیح داد: در این جلسه حدود ۶۱۰ نفر از مراجعان با رؤسای پلیس‌های تخصصی پایتخت ملاقات و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند که بیشترین مراجعات به ترتیب در حوزه‌های راهور، موادمخدر، پلیس آگاهی، اماکن، اصناف و کلانتری‌ها بود که خوشبختانه تقریباً مشکل همه مراجعان حل‌و‌فصل شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص میزان شکایات، انتقادات و تقدیر مردم از پلیس پایتخت گفت: در پنج ماه گذشته خوشبختانه میزان شکایت‌های مردمی از پلیس ۱۵ درصد کاهش داشته و تقدیر از عملکرد پلیس هم به میزان ۵۰ درصد اضافه شده است. این در حالی است که درخواست مساعدت از پلیس نیز به میزان ۴۸ درصد افزایش یافته است؛ البته در مقابل باید بگویم که ۲۵ درصد از تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۹۷، مربوط به انتقاد از عملکرد مأموران پلیس بوده که پس از ارائه این گزارشات مردمی، تیم‌های ۱۹۷ در صحنه حضور یافته و موضوع را در دست بررسی قرار دادند. رحیمی خاطر نشان کرد: در این میان بیشترین انتقادات مردمی در حوزه پلیس راهور بوده و پس از آن بیشترین گلایه و شکایت شهروندان از گشت‌های کلانتری بوده است.
وی در ادامه با اشاره به آخرین نظرسنجی انجام گرفته درخصوص نتایج این پیمایش اعلام کرد: در آخرین نظرسنجی درخصوص میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های مختلف، پلیس تهران توانست رتبه نخست رضایتمندی مردم و اعتماد عمومی را در بین تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها کسب کند.
سردار رحیمی در پایان در پاسخ به سؤالی درخصوص انبار‌های مکشوفه اخیر از کالا‌های احتکارشده با انتقاد از عدم اتصال آنلاین مراکز نظارتی به این انبار‌ها گفت: متأسفانه به رغم گذشت چندین سال از الزام قانونی درخصوص برقرارشدن ارتباط آنلاین انبار‌ها با مراکز نظارتی اعم از پلیس، تعزیرات، سازمان صمت و اتحادیه‌ها این اتفاق رخ نداده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار