کد خبر: 922923
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح ۸ پروژه به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در حوزه‌های راه‌سازی و مسکن مهر در استان بوشهر خبر داد.
فرزاد رستمی با اشاره به اولویت بندی در راستای اجرای پروژه‌های زیر ساختی در استان بوشهر گفت: یک‌هزار ۶۷ واحد مسکن مهر در شهر‌های استان بوشهر آماده افتتاح است که بخشی از این واحد‌ها در هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود.
وی با بیان اینکه بزرگراه دیلم به گناوه تکمیل شده است خاطر نشان کرد: در اجرای کریدور نوار ساحلی جنوب بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر جاده اصلی و بزرگراهی ساخته می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در استان بوشهر قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به مسیر دالکی به کنار تخته پرداخت و با بیان اینکه این مسیر از پرترددترین محور‌های استان بوشهر در مسیر به استان فارس است خاطر نشان کرد: برای تبدیل این مسیر کوهستانی به بزرگراه عملیات اجرایی آغاز شده که اکنون ۵/۶ کیلومتر آن با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان در دست ساخت است.
رستمی محور‌های عسلویه - هرمزگان، دیر - بوشهر، دالکی - کنار تخته، اهرم - برازجان، برازجان - گناوه، گناوه - دیلم و گره – امام حسن (ع) را از دیگر طرح‌های راهسازی و بزرگراهی استان بوشهر دانست.
وی به محور خروجی دوم شهر بوشهر نیز اشاره کرده و افزود: اجرای طرح خروجی دوم بوشهر نقش مهمی در کاهش ترافیک و طرح پدافند غیرعامل دارد که این طرح در حال اجراء است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: ۳۰ کیلومتر طرح راه‌سازی هم‌زمان با هفته دولت افتتاح می‌شود که برای اجرای این پروژه‌ها ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار