کد خبر: 922898
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
به همت معاونت اردویی و گردشگری حوزه مقاومت بسیج ۱۸۱ شهید مهدی باکری از ناحیه مقاومت شهید بهشتی تهران، یک دوره مسابقه پینت‌بال رزمنده در حال برگزاری است.
این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۷ سال در چهار مرحله انجام می‌شود. مرحله اول مسابقات براساس سناریوی جنگ در منطقه بیابانی از روز جمعه ۱۹ مردادماه آغاز شد و با مشخص شدن تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم به پایان رسید. مرحله دوم این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه اول شهریورماه در مجموعه پینت‌بال دوکوهه و براساس سناریوی جنگ در منطقه جنگی برگزار می‌شود.
تیم‌های پیروز این مرحله در دور سوم مسابقات در زمین پینت‌بال سرخه‌حصار با هم رقابت می‌کنند. سناریوی مرحله سوم براساس جنگ در منطقه جنگلی طراحی شده است و در نهایت مرحله نهایی این مسابقات در زمین پینت‌بال آذرخش مجموعه ورزشی انقلاب و براساس سناریوی جنگ در منطقه شهری انجام می‌شود.
محمدمهدی جلالی، مسئول برگزاری این مسابقات هدف اصلی این رقابت‌ها را که با استقبال خوب بسیج مساجد، نیروی انتظامی، شهرداری و برخی ارگان‌های دیگر روبه‌رو شد، ایجاد تعامل و همکاری بین مجموعه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: «در پایان این مسابقات همزمان با عید سعید غدیر خم به تیم‌های اول هر رده سنی مبلغ ۱۰ میلیون ریال، به تیم‌های دوم ۵ میلیون ریال و به تیم‌های سوم هم ۳ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار