کد خبر: 922892
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی امنیت کامل و پایدار در مرزهای شمال غرب ایران برقرار است و نیروی انتظامی با قاچاقچیان و محتکران کالا به‌شدت برخورد می‌کند.

جوان آنلاین: سردار حسین اشتری صبح امروز پس از شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و مرزبانی در آذربایجان‌غربی با افتتاح چند طرح تجمیع خدمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدلله با تلاش رزمندگان اسلام وضعیت امنیتی مناسب، باثبات و پایداری در مرزهای در شمال غرب کشورمان برقرار است و به‌واسطه اقدامات مناسبی که در مرزها صورت گرفته رضایتمندی مردمی بالایی نیز وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: به‌دلیل سرعت عمل و دقت بالای نیروی انتظامی میزان جرم و مجرمین خطرناک در این خطه از کشور کاهش داشته و وضعیت مطلوبی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

سردار اشتری با اشاره به طرح‌های اثربخش اجراشده از سوی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در ارائه خدمات پلیسی مناسب به شهروندان گفت: راه‌اندازی و تجمیع مرکز پیام و پلیس 110 کنار سایر برنامه‌های عملیاتی‌شده نیروی انتظامی در آذربایجان‌غربی از جمله اشراف اطلاعاتی مناسب، پروسه رسیدگی به شکایات و برآورده‌کردن انتظارات مردم را کوتاه کرده است.

وی با توجه به دستورالعمل ابلاغی دولت برای تشدید برخورد با قاچاقچیان و محتکران گفت: برخورد با قاچاق براساس مصوبات قانونی و در راستای حمایت از تولید داخل در دستور کار همیشگی نیروی انتظامی است و به‌همین خاطر کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: برخورد با محتکران کالاهای مورد نیاز مردم نیز با قدرت از سوی نیروی انتظامی ادامه می‌یابد و در این میان کسانی که به هر دلیلی می‌بایست کالاهایی را انبار کنند باید پیش از آن با ثبت تعداد و نوع کالاها در سامانه اعلام‌شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات قانونی معمول را انجام دهند تا انبارهای آن‌ها مشمول برخورد پلیس در مبارزه با احتکار نباشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار