کد خبر: 922821
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: دانشگاه صنعتی شاهرود با هم افزایی دانشکده های تربیت بدنی و مکانیک می تواند تجهیزات ورزشی مرتبط با فوتبال را بسازد.

محمد مهدی فاتح در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت امضای تفاهم نامه و قرارداد همکاری بین این فدراسیون و دانشگاه صنعتی شاهرود، با اشاره به آمادگی دانشگاه برای ارائه خدمت به فدراسیون فوتبال، ابراز داشت: انجام طرح های تحقیقاتی و ساخت تجهیزات ورزشی، تقویت مرکز جامع ارزیابی پزشکی، برگزاری دوره های تخصصی و مهارت آموزی، هدایت پایان نامه های دانشجویی و ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان از جمله فعالیت هایی است که در راستای تقویت همکاری می تواند انجام شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود با سازمان های ملی و موسسات بزرگ قرارداد همکاری دارد، یادآور شد: این دانشگاه چندی پیش یک قرارداد بزرگ نفتی را با حضور وزیران علوم و نفت، با شرکت ملی نفت به امضا رساند.
فاتح راه اندازی مرکز جامع ارزیابی های پزشکی را در راستای هدف دانشگاه برای حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین برشمرد و تصریح کرد: هفته گذشته نیز مرکز رشدی به صورت مشترک با پارک علم و فناوری استان در دانشگاه صنعتی افتتاح شد و امیدواریم بتوانیم با حمایت قوی از کارآفرینان در زمینه تجاری سازی دانش و فناوری تلاش کنیم.
وی به راه اندازی آزمایشگاه توانبخشی و حرکات اصلاحی به صورت مشترک میان دانشکده های تربیت بدنی و مکانیک اشاره داشت و گفت: علاوه بر فضاهای ورزشی دانشگاه، پردیس معدن آموزشی، امکانات داخل شهر و موقعیت جغرافیایی مناسب می تواند شرایط را برای برگزاری اردوهای ورزشی فراهم کند.
عضو هیات علمی گروه مکاترونیک دانشکاه صنعتی شاهرود هم به بیان عنوان های پیشنهادی این گروه برای همکاری با فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: تحلیل حرکت در بیومکانیک ورزشی فوتبال، ارزیابی تعادل در شرایط بازی، ساخت تجهیزات ورزشی فوتبال و تجهیزات توانبخشی زانو و مچ پا از جمله توانمندی های دانشکده مکانیک است.
مهدی بامداد با بیان اینکه دوربین های پرسرعت در اختیار دانشگاه قابلیت تصویربرداری از حرکت های ورزشی در زمین چمن و سالن را دارد، افزود: دانشگاه صنعتی شاهرود می تواند دوربین های عنکبوتی مورد نیاز برای ورزشگاه ها را بسازد.
عصر یکشنبه مرکز جامع ارزیابی های پزشکی فوتبال استان سمنان بعنوان هفتمین مرکز کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود افتتاح شد. رئیس فدراسیون فوتبال نیز به منظور افتتاح این مرکز به شاهرود سفر کرده بود.
در این مرکز یک پزشک فوق تخصص قلب و عروق هم به ارائه خدمت می پردازد.
دانشگاه صنعتی شاهرود چهار پردیس ؛14 دانشکده و 11 هزار دانشجو و 352 عضوهیات‌علمی دارد.
شهرستان شاهرود 15هزار ورزشکار سازمان یافته برخوردار از بیمه پزشکی در رشته های گوناگون دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار