کد خبر: 922801
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
علی نصیریان در مراسم تشییع آقای بازیگر:
علی نصیریان در مراسم تشییع عزت‌الله انتظامی بازیگر فقید سینمای ایران گفت: یک شبی دور هم بودیم و انتظامی به من گفت: می‌خواهم وقتی مُردم سر قبرم آواز بخوانی. این بازیگر سپس تصنیفی را خواند و عنوان کرد: عزت جان! من به عهدم وفا کردم ولی تو ما را تنها گذاشتی.
نصیریان در ادامه گفت: از شما که به اینجا آمده‌اید تشکر و قدردانی می‌کنم. عزت الله هنرمند ملی ایران بود. او متعلق به ملت است و با جان و روح خودش بر نقش هایش دمید و آن‌ها را تصویر و تجسم کرد و این روح و جانی که در نقش‌هایش دمیده بود بر دل مردم نشست و ماندگار شد. او نمرده بلکه زنده است. این بازیگر پیشکسوت خطاب به پیکر انتظامی گفت: من نمی‌خواستم برای تشییع تو بیایم بلکه می‌خواستم دوباره با هم نقش آفرینی کنیم. او متعلق به ملت است و با جان و روح خودش بر نقش هایش دمید و آن‌ها را تصویر و تجسم کرد.
این بازیگر عنوان کرد: ما جمعی از بازیگران بودیم که در سال‌های ۳۹ و ۴۰، جوان شوخ طبعی به جمع مان پیوست و همکارمان شد و پس از مدتی با من همگروه شد و نمایش‌هایی اجرا کردیم که عزت ستاره آن‌ها بود. درخشش استعدادش در نمایش‌های ایرانی نشان داده و معرفی شد و وقتی در سال ۴۴ تئاتر سنگلج آغاز به کار کرد ما با هم همکاری می‌کردیم.
بنابر این گزارش حجت الاسلام دعایی بر پیکر عزت الله انتظامی نماز خواند و پیکر عزت الله انتظامی در کنار مزار حبیب الله کاسه ساز از تهیه کنندگان سینما در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار