کد خبر: 922708
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس ستاد اقامه نماز البرز گفت: در محور‌های مواصلاتی استان در مجموع با کمبود نمازخانه و مساجد بین‌راهی مواجه هستیم.
حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر موسوی افزود: به عنوان مثال در جاده مخصوص تهران- کرج حتی یک نمارخانه بین‌راهی هم وجود ندارد و مسافران این مسیر غالباً از خواندن نماز اول وقت بازمی‌مانند.
وی ادامه داد: بر این اساس با تخصیص اعتباری بنا شده دو نمازخانه بین‌راهی در این مسیر ساخته شود و به زودی عملیات احداث آن‌ها آغاز می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز البرز توضیح داد: به جز این باید فکری به حال جاده جدیدی که در طالقان در حال احداث است هم شود، چون این مسیر به دلیل گردشگرپذیر بودن به امکانات و زیرساخت‌هایی، چون سرویس بهداشتی، نمازخانه و... نیز نیاز دارد.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری اجلاس استانی نماز در سال جاری اشاره کرد و گفت: این اجلاس آذرماه با معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه نماز برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام موسوی افزود: هر چند برخی تصور می‌کنند برگزاری چنین برنامه‌هایی در شرایط فعلی لزومی ندارد، ولی واقعیت این است نباید اجازه دهیم در شرایط بحرانی امروز اعتقادات مردم ضعیف شود، چون در این صورت مشکلات چند برابر خواهد شد.
به گفته وی، در حال حاضر در تمامی ادارات کل استان نمازخانه ایجاد شده و نماز ظهر به جماعت برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود که این امر در تمامی ادارات شهرستانی، مدارس و سایر مکان‌های پرتردد اتفاق بیفتد تا مردم از اهمیت اقامه نماز اول وقت غافل نشوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار